۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶

اکثر دارندگان گوشی‌های هوشمند در ماه حتی یک اپلیکیشن هم دانلود نمی‌کنند!

ایتنا- کمی عجیب به نظر می‌رسد که کاربران گوشی هوشمند می‌خرند اما چندان هم از اپلیکیشن‌ها استفاده نمی‌کند.
اکثر دارندگان گوشی‌های هوشمند در ماه حتی یک اپلیکیشن هم دانلود نمی‌کنند!


در زمان حاضر کار برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها بسیار سخت شده است. یک طرف قضیه مارکت‌های متعددی هستند که هر کدام برای یک سیستم‌عامل خاص هستند. طرف دیگر قضیه آمار عجیبی است که ComScore درباره‌ اپلیکیشن‌ها منتشر کرده است.


طبق گزارش جدیدی که از طرف ComScore منتشر شده است، حدود دوسوم از کاربران آمریکایی گوشی‌های هوشمند، در طول یک ماه هیچ اپلیکیشنی دانلود نمی‌کنند.

ذکر این نکته ضروری است که این مطالعه بر روی کاربران آمریکایی صورت گرفته و نتایج هم مربوط به این کشور است.

این گزارش از میانگین یک دوره‌ سه‌ماهه‌ی تحقیقات به‌دست آمده است و طبق آن ۶۵.۵ درصد کاربران در طول این مدت هیچ اپلیکیشنی دانلود نکرده‌اند. به‌طور متوسط ۸.۴ درصد از کاربران یک اپلیکیشن دانلود و ۸.۹ درصد از آنان به دانلود ۲ اپلیکیشن پرداخته‌اند.

فقط ۲.۴ درصد از کاربران مورد مطالعه قرارگرفته ۸ اپلیکیشن و یا بیش‌تر نصب کرده‌اند. نکته‌ جالب دیگر این است که تنها ۷ درصد از دارندگان گوشی‌های هوشمند، نیمی از همه‌ی دانلودها در یک ماه را انجام می‌دهند.

این آمار بدین معنی نیست که کاربران گوشی‌های هوشمند اهمیتی به اپلیکیشن‌ها نمی‌دهند، بلکه اپلیکیشن‌هایی مثل فیس‌بوک و اینستاگرام و پیام‌رسان‌ها، بیش‌تر توجه‌ها را به خود جلب کرده‌اند و کاربران اکثر زمان استفاده از گوشی هوشمند خود را صرف این اپلیکیشن‌های محبوب می‌کنند.

خیلی کم پیش می‌آید که یک اپلیکیشن تازه وارد بتواند توجه زیادی را به خود جلب کند و به سرعت محبوب شود. بنا بر ComScore، تقریباً همه‌ کاربران از اپ‌ها استفاده می‌کنند ولی ۴۲ درصد کل زمان استفاده را به اپلیکیشن‌هایی که بیش‌تر استفاده می‌کنند اختصاص می‌دهند و اهمیت زیادی به دیگر اپ‌ها نمی‌دهند.

شاید پیدا کردن اپلیکیشن‌های جدید هم برای کاربران سخت باشد، چرا که سیستم مارکت‌ها طوری است که کم‌تر اپ جدیدی می‌تواند در صفحه‌ی اصلی آن‌ها قرار بگیرد و توجه‌ها را جلب کند.

منبع: فارنت
کد مطلب: 32007
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
من الان حدود 2 3 ماهی هست چیزی دانلود نکردم
feedback
Iran, Islamic Republic of
نونوایی که نیست آدم هر روز صبح بره اپ بخره
همون اول که موبایل میخری 100 تا اپ میریزی توش و تموم ..... حالا دیگه برو حالشو ببر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام