۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۲

اضافه شدن یک قابلیت جدید به مسنجر فیس‌بوک

ایتنا- شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که قصد دارد قابلیت جدیدی به اپلیکیشن پیام‌رسان خود موسوم به مسنجر اضافه نماید. بر اساس این قابلیت جدید، این پیام‌رسان از چت‌های گروهی با ظرفیت 250 نفر هم پشتیبانی خواهد کرد.
اضافه شدن یک قابلیت جدید به مسنجر فیس‌بوک
به تازگی شرکت فیس‌بوک در یک پست وبلاگی اعلام کرد که می‌خواهد قابلیت جدیدی به اپلیکیشن خود (مسنجر) اضافه کند که بر اساس آن، مسنجر قادر خواهد بود که از چت‌های گروهی با ظرفیت 250 نفر هم پشتیبانی کند. در صورتی که حدود 50 نفر در این گروه فعالیت کنند، امکان پشتیبانی از تماس‌های ویدیویی و صوتی هم در این گروه‌ها وجود خواهد داشت.
 
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ورج، ایده پشتیبانی مسنجر از این نوع چت‌های گروهی این است که کاربران بتوانند با استفاده از پیام‌رسان مورد بحث با سایر افراد مورد علاقه خود در ارتباط باشند و به صورت گروهی در مورد موارد مورد علاقه خود بحث و تبادل نظر کنند.

این پیام رسان با پشتیبانی از تشکیل گروه‌های 250 نفری می‌کوشد بین افراد بیشتری در سراسر جهان ارتباط ایجاد کند.
همچنین از این به بعد افرادی که به نوعی با یکدیگر در ارتباط هستند، خواهند توانست که با وجود مسافت زیادی که بین آنها وجود دارد، دور هم جمع شوند و در مورد آن موضوع خاص صحبت کنند.


چت‌های گروهی توسط تمامی افراد حاضر در گروه قابل مشاهده خواهد بود.
البته لازم به ذکر است که تا زمانی که دعوت افراد گروه را نپذیرید و یه گروه نپیوندید، هیچ اطلاعیه‎‌ای نسبت به وجود این گروه برای شما ارسال نخواهد شد.

مدیران گروه قادر خواهند بود که امکان چت را غیرفعال کنند و حتی قادر خواهند بود که برای محدود کردن هرزنامه، پیام‌های موجود در گروه را از فیلتر عبور دهند.
فیس‌بوک کم کم به این نتیجه رسید که لازم است حتما قابلیت‌های جدیدی را به پیام‌رسان خود اضافه کند تا کاربران بیشتری از آن استفاده کنند و بیشتر به آن علاقه‌مند شوند.
 
کد مطلب: 54415
برچسب ها: مسنجر فیس بوک
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام