۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

مسنجر فیس‌بوک در ماه بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد

ایتنا- مسنجر فیس‌بوک با قابلیت‌های فوق‌العاده، در ماه بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد. با این حساب، محبوبیت مسنجر فیس‌بوک با واتس‌آپ یکسان است.
مسنجر فیس‌بوک در ماه بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد


حتماً با اپلیکیشن پیام‌رسان فیس‌بوک آشنایی دارید. از مدت‌ها قبل به کاربران شبکه اجتماعی فیس‌بوک پیشنهاد می‌شود این اپلیکیشن را به‌صورت مستقل دانلود کنند تا با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند.

به تازگی شرکت فیس‌بوک اعلام کرده که این مسنجر، در ماه بیش از 1.2 میلیارد کاربر فعال دارد. با این حساب محبوبیت پیام‌رسان فیس‌بوک با واتس‌اپ یکسان است.
البته واتس‌اپ و فیس‌بوک مالکیت یکسانی دارند و به این دلیل که به قابلیت‌های یکسانی مجهز شده‌اند، کمتر کاربری هر دو اپلیکیشن را روی دستگاه خود دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، با گزارش فیس‌بوک مبنی بر گذشتن تعداد کاربران فعال مسنجر فیس‌بوک از 1.2 میلیارد نفر در ماه، ثابت شد که تعداد این کاربران، نسبت به سال 2016 که به یک میلیارد رسیده بود، 20% افزایش داشته است.
این میزان، 64% از 1.68 میلیارد نفری که از فیس‌بوک استفاده می‌کنند را نیز تشکیل می‌دهد. اما بر خلاف قبل، این شرکت توضیحات بیشتری در مورد استفاده از اپلیکیشن مطرح نکرد.

به نظر کارشناسان، دلیل اضافه شدن 200 میلیون نفر کاربر، می‌تواند به‌روزرسانی‌هایی باشد که در چند ماه گذشته انجام شد.
از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به ایجاد یک صندوق ورودی برای مدیریت تمامی پیام‌های مسنجر، اینستاگرام و فیس‌بوک، به‌روزرسانی قابلیت دوربین برای پشتیبانی از جلوه‌های ویژه در تصاویر و ویدیوها، اضافه کردن قابلیت چت تصویری گروهی، پرداخت‌های گروهی و عرضه دستیار اِم اشاره کرد.

اکنون که این قابلیت‌ها به مسنجر اضافه شده است و این اپلیکیشن حرکتی رو به جلو دارد، ممکن است فیس‌بوک را ترغیب کند که اجازه ورود تبلیغات به این پلتفرم را بدهد.
این اپلیکیشن، در حال حاضر این ایده را برای گروهی از افراد تایلند و استرالیا آزمایش می‌کند و احتمالاً در آینده، ارائه تبلیغات، توسعه پیدا خواهد کرد.

اخیراً دیوید مارکوس، رئیس محصولات پیام‌رسانی فیس‌بوک، اعلام کرد که مدل کسب و کار مسنجر، حول موضوع تبلیغات می‌چرخد و با پرداخت‌ها یا تجارت ارتباطی ندارد.
این شرکت، قصد دارد که با افزایش بار تبلیغات، به درآمد بیشتری برسد.
 
کد مطلب: 48599
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام