۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

اینتل عرضه پردازنده i9-9900K را به خاطر دو خطای ساده متوقف کرد

ایتنا- شرکت اینتل قرار بود که پردازنده i9-9900K و بقیه CPUهای نسل نهم اینتل را به زودی عرضه کند. این شرکت اعلام کرد که خط تولید i9-9900K، به خاطر دو خطای ساده متوقف شده است.
اینتل عرضه پردازنده i9-9900K را به خاطر دو خطای ساده متوقف کرد
قرار بود که پردازنده i9-9900K و چند پردازنده دیگر که مربوط به نسل نهم مدل کور بودند، از سوی اینتل راه‌اندازی شود. این شرکت در حین رویدادی که به تازگی برگزار شد از پردازنده‌های “Coffee Lake-R” رونمایی کرد و از خط تولید تراشه‌های کور و زئون هم پرده برداشت. این خط تولید به زودی راه اندازی خواهد شد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، این شرکت تبلیغات متنوع و گسترده‌ای در رابطه با i9-9900K انجام داده بود و حتی در جایی اعلام کرد که این پردازنده، بهترین CPU است که برای پردازش و اجرای بازی‌ها به کار رفته است.

افراد و هواداران منتظر بودند که در روزهای بعدی، قیمت و نحوه ارتقای این پردازنده مشخص شود ولی این شرکت به خاطر دو خطای ساده، عرضه این محصول را متوقف کرد.
 
یکی از مزایای اصلی این پردازنده این است که مانند اکثر پردازنده‎‌های کور نسل نهم، از لحیم بین مولدها و پخش‌کننده‌های حرارتی استفاده می‌کند. این کار باعث می‌شود که پردازنده مورد بحث با کارایی بسیار بیشتری نسبت به  نسل‌های قبل کار کند.
نسل‌های قبل از مواد حرارتی برای دفع حرارت استفاده می‌کردند.
 
یکی از مشکلاتی که عرضه این پردازنده مهم را با مشکل مواجه کرد، سردرگمی شرکت اینتل در تعیین قیمت بود.
این شرکت می‌خواست پردازنده مذکور را با قیمت 488 دلار به فروش برساند ولی این موضوع اعتراض بسیاری از شرکت‌ها و به خصوص سازمان‌های فعال در حوزه بازی را برانگیخت و به همین خاطر شرکت مذکور در حال تعیین قیمت مناسب برای این پردازنده است و سردرگمی عجیبی در بازار به وجود آمده است.
 
یکی از مشکلات دیگر این بود که مرجع تست این پردازنده، شرکت “Principled Technologies” اعلام شد.

این شرکت اعلام کرد که سرعت این پردازنده، 50 درصد بیشتر از 2700X است. مشکل این است که ممکن است این تست اشکالات و ابهامات مختلفی داشته باشد و همین باعث شده است که شرکت‌های مختلف به این تست اعتراض داشته باشند.
 
کد مطلب: 54383
برچسب ها: پردازنده اینتل CPU
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام