۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰

چگونه از حریم خصوصی و اطلاعات خودمحافظت کنیم؟

ایتنا - داده‌های جمع‌آوری شده کاربران برای طراحی تبلیغاتی مطابق با چیزهایی که شما دنبال آنها هستید مورد استفاده قرار می گیرد.
چگونه از حریم خصوصی و اطلاعات خودمحافظت کنیم؟


هنگامی که شما غرق وب‌گردی می‌شوید، سرچ‌های متعدد دارید، مقاله‌ها را می خوانید یا که خرید آنلاین انجام می دهید تمام اطلاعات مربوط به کلیک‌های شما، جستجوهای انجام شده، وب سایت های بازدید شده و یا مقالات خوانده شده همگی ثبت می شوند.

به گزارش سرویس امنیت از کسپرسکی آنلاین، این اطلاعات هم برای توسعه دهندگان وب سایت‌ها و هم برای شخص ثالث ها قابل دسترس می شود. تمام آنها برای تبلیغ کنندگان؛ شبکه‌های اجتماعی، بارگانان آنلاین، و البته محققان کارآمد و حائز اهمیت هستند.

داده های جمع آوری شده کاربران برای طراحی تبلیغاتی مطابق با چیزهایی که شما دنبال آنها هستید مورد استفاده قرار می گیرد. بلافاصله بعد از اینکه شما کلیک را انجام می دهید فعالیت شما از دستگاه هوشمند خود توسط تبلیغ کنندگان ردیابی می شود و پس از آن ماژول های تبلیغاتی مطابق با آنچه که شما بر روی آن کلیک کردید یا در جستجوی آن بودید به شما پیشنهاد داده می شود.

اگر شما نمی خواهید فعالیت های شما به صورت آنلاین ردیابی شوند یا داده های شما توسط تبلیغ کنندگان و بازاریابان مجازی به اشتراک گذاشته شوند می‌توانید از قابلیت Private Browsing در راهکار امنیتی اینترنت سکیوریتی کسپرسکی استفاده کنید.

Private Browsing در این محصول هرگونه ردیابی از فعالیت های آنلاین شما را توسط تبلیغ کنندگان و بازاریابان، شبکه های اجتماعی و البته سرویس های تجزیه و تحلیل ممنوع می کند. برای فعال سازی این قابلیت تیک Block tracking requests را در نرم افزار بزنید.

 
در غیر این صورت بر روی دکمه Kaspersky Protection در مرورگر خود کلیک کنید تا مسدود سازی فعال شود.

 
کد مطلب: 53516
نام شما
آدرس ايميل شما