۱
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۰

مشکل ویندوز 10 و پردازنده‌های اینتل

ایتنا - آن دسته از رایانه‌هایی که به پردازنده‌های اینتل مجهزند، در برابر دریافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ واکنش نشان داده و نمی‌توانند همانند قبل عمل کنند.
مشکل ویندوز 10 و پردازنده‌های اینتل

بسیاری از کاربران رایانه اعلام کرده‌اند که پس از دریافت و نصب نسخه به‌روزرسانی شده ویندوز ۱۰، رایانه‌هایشان با مشکل هنگ کردن مواجه شده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی از ایسنا، چندی پیش بود که نسخه به‌روزرسانی سیستم عامل ویندوز ۱۰، موسوم به آپدیت بهاره، از سوی شرکت مایکروسافت منتشر شد. بعد از آن بسیاری از کاربران رایانه‌های ویندوزی تصمیم گرفتند که نسخه سیستم عامل خود را به جدیدترین نسخه از ویندوز ۱۰ مجهز کنند. اما با گسترش دریافت، دانلود و نصب این آپدیت، به ترتیب گزارش‌هایی مبنی بر مشکل کرش کردن و هنگ کردن رایانه این دسته از کاربران منتشر شد.

به نظر می‌رسد آن دسته از رایانه‌هایی که به پردازنده‌های اینتل مجهزند، در برابر دریافت نسخه جدید ویندوز ۱۰ واکنش نشان داده و نمی‌توانند همانند قبل عمل کنند.

مایکروسافت به‌عنوان شرکت توسعه‌دهنده و ارائه‌دهنده سیستم عامل ویندوز، خود را هر ساله به انتشار نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی شده از ویندوز موظف می‌کند تا رضایت کاربرانش را بدست بیاورد و به همین ترتیب هر سال بهار، معمولا در ماه آوریل، سعی می‌کند آپدیت جدیدش را در اختیار عموم کاربران قرار دهد.
اما حالا به‌روزرسانی آپدیت بهاره ۲۰۱۸ مایکروسافت برای کاربران ویندوزی دردسر آفرین شده و باعث شده گوگل کروم آن‌ها از کار بیفتد و رایانه‌شان نیز کرش کند.

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که متخصصان این شرکت در حال تلاش برای ارائه و انتشار نسخه به‌روزرسانی شده و اصلاح شده ویندوز ۱۰ هستند تا مشکل این دسته از کاربران را برطرف کنند. قرار است نسخه اصلاح شده در روزهای آینده منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گیرد.
کد مطلب: 52849
نام شما
آدرس ايميل شما


جواد
feedback
Iran, Islamic Republic of
با سلام - بله من هم این مشکل رو داشتم یک ماه پیش پس از اپدیت بهاره ویندوز 10 که البته پس از طی فرایندی لپ تاپم رو درست کردم و الان سیستم مشکلی نداره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام