۰
plusresetminus
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۹

فیس‌بوک پردازش زبان طبیعی را به مسنجر منتقل می‌کند

ایتنا- فیس‌بوک امروز مسنجر پلتفرم 2.1 را با قابلیت‌های جدید راه‌اندازی کرد و به توسعه‌دهندگان و برندها، این قابلیت را داد تا مشتریان بالقوه خود را به دست آورند.
فیس‌بوک پردازش زبان طبیعی را به مسنجر منتقل می‌کند


مشتریان بالقوه‌ای که در حوزه مسنجر پلتفرم 2.1 فعالیت می‌کنند، پردازش زبان طبیعی، پرداخت‌های SDK و بتای جهانی هستند و این موضوع، امکان اداره ربات‌های خودکار و افراد زیر 70 میلیون کسب‌وکار در فیس‌بوک را آسان‌تر می‌کند.
پردازش زبان طبیعی (NLP) توسط ویت.‌آی ارائه خواهد شد. شرکت ویت.آی در سال 2015 در اختیار فیس‌بوک قرار گرفت و در همان آغاز کار، NLP را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد، اما در نسخه 2.1 به صورت یک قابلیت داخلی اضافه شد تا استفاده از عبارات رایج نظیر تاریخ و زمان، موقعیت، مقدار پول، شماره تلفن و ایمیل را تشخیص دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، وقتی یکی از این چند ویژگی پیام‌ها شناسایی می‌شود، ربات می‌تواند یک پاسخ اتوماتیک را منتقل نماید.
NLP درونی، اخیراً به منظور ارائه قابلیت‌های NLP به پاسخ خودکار معرفی شد و برندها را قادر ساخت که تجربه‌های خود را در مسنجر پیاده کنند.

همچنین شرکت ویت.آی نیز در پستی جداگانه اعلام کرد که پروژه بات انجین خود را برای NLP متوقف خواهد کرد.


دیوید مارکوس، رئیس مسنجر نیز در این زمینه اذعان داشت: «ما درون پیام‌رسان، تعاملات زبان طبیعی را بیش از پیش گسترش داده‌ایم و در پی این هدف هستیم که به توسعه‌دهندگان شخص ثالث، پشتیبانی مشتری و شرکت موجود و مراکز سرویس کمک کنیم تا بسیاری از این تعاملات را به صورت خودکار انجام دهند و نیاز روزافزون به خودکارسازی، آنچه که مردم می‌پرسند را به طور دقیق برآورده می‌کند.»

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: «بنابراین کاری که ما در حال حاضر داریم انجام می‌دهیم، این است که ما NLP درونی را داخل API ارسال/دریافت قرار داده و در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهیم. این بدین معناست که شما محتوای موردنیاز خود را از API دریافت کرده و پاسخ‌ها را خودکارسازی می‌کنید و این موضوع می‌تواند بسیار مفید و مؤثر باشد.»

گفتنی است آخرین به‌روزرسانی مسنجر نیز اخیراً ارائه شد و تمرکز آن بیشتر روی مسئله کشف و شناسایی بوده است.
 
کد مطلب: 49604
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام