۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۹

جیتکس2011//چاپگر جدید با قابلیت اتصال به اینترنت بدون نیاز به رایانه

ایتنا - شرکت اچ‌پی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۱ چاپگر جدیدی را به نمایش گذاشته که می‌تواند اشیاء دوبعدی و سه‌بعدی را شناسایی کند و تصاویر مربوط به آن‌ها را به اینترنت انتقال دهد.
جیتکس2011//چاپگر جدید با قابلیت اتصال به اینترنت بدون نیاز به رایانه



به گزارش ایتنا به نقل از فارس، این چاپگر حرفه‌ای TopShot LaserJet Pro ۲۰۰ M۲۷۵nw نام دارد و در حالی که قابلیت‌های فراوانی برای آن در نظر گرفته شده است، می‌تواند به صورت مستقیم و بدون نیاز به رایانه شخصی به اینترنت متصل شود.

این چاپگر از فوریه ۲۰۱۲ وارد بازار می‌شود و "روبرت دینکلاکر" مدیر بازاریابی گروه Imaging and Printing شرکت اچ‌پی در منطقه خاورمیانه، اروپا و آفریقا درمورد آن توضیح داده است: «ما این روزها از نوآوری سخن به میان می‌آوریم و این دستگاه نوآورانه‌ترین محصول در دنیای چاپگرها است. این چاپگر می‌تواند اشیاء سه‌بعدی را شناسایی کند و اطلاعات به دست آمده از آن را به صورت مستقیم به اینترنت انتقال دهد. بر این اساس ما برای کار کردن با این چاپگر به رایانه شخصی نیازی نداریم».

این قابلیت به این معنی خواهد بود که به عنوان مثال اگر یک کاربر قصد انتشار تصاویر مربوط به یک شیء را روی اینترنت داشته باشد، به جای آنکه تصویر شیء را تهیه کرده و پس از بارگذاری آن را به اینترنت انتقال دهد، می‌تواند به صورت مستقیم این تصویر را به فضای پردازش ابری منتقل کند.

این چاپگر یک نمایشگر لمسی دارد که کنترل بخش‌های داخلی را برای کاربر آسان می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به ابزار Wi-Fi Direct اشاره کرد که امکان اتصال بی‌سیم بین دستگاه‌های الکترونیکی و چاپگر را فراهم می‌آورد و برای همیشه نقش رایانه‌های شخصی را پاک می‌کند.
کد مطلب: 19961
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام