۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۳

کاهش حجم و سایز عکس‌ها

ایتنا- با کمک اپلیکیشن Image Reduce بدون اینکه از کیفت عکس کاسته شود حجم عکس خود را پایین بیاورید.
کاهش حجم و سایز عکس‌ها


در حال حاضر به کمک دوربین گوشی‌های همراه، دیگر نیازی نیست که برای عکس گرفتن از سوژه‌های مختلف حتماً یک دوربین حرفه‌ای یا نیمه حرفه‌ای را با خود حمل کنید. حالا در هر لحظه و هر مکانی که بخواهید می‌توانید عکس بگیرید و این عکس‌ها را با دیگران در شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید.


اما در این بین یک مشکل وجود دارد و آن هم اینکه در صورت بالا بودن حجم عکس‌ها نمی‌توانید آنها را براحتی با دیگران به اشتراک بگذارید. بهترین راه برای ارسال عکس‌هایی با حجم بالا، کم کردن سایز و حجم آن است اما در اکثر مواقع کم کردن حجم عکس‌ها روی کیفیت آنها می‌تواند تأثیر‌گذار باشد.

اگر برای ارسال عکس‌های خود به دیگران با مشکل مواجه هستید و به دنبال راهی برای کاهش حجم عکس‌ها بدون کاهش کیفیت می‌گردید، می‌توانید از اپلیکیشن Image Reduce کمک بگیرید.این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا حجم عکس خود را بسرعت کاهش دهند.

از جمله مزیت‌های اصلی این برنامه رابطه کاربری ساده آن است که یک تجربه لذت بخش را هنگام کار با آن در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کار با این اپ چندان پیچیده نیست. برای شروع کافی است عکس خود را انتخاب و گزینهShare و سپس هم Image Reduce را انتخاب کنید. با این کار عکس شما وارد محیط اپلیکیشن می‌شود و حالا می‌توانید با کمک گزینه‌هایی که در اختیار دارید سایز عکس‌تان را کم کنید.

این برنامه در دو نسخه رایگان و پولی در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید قرار گرفته است. اما اکثر امکانات اصلی اپلیکیشن در نسخه رایگان آن هم در دسترس است. در همین زمینه می‌توانید برای کاهش حجم عکس‌های خود روی رایانه شخصی نیز از سرویس آنلاین www.picresize.com کمک بگیرید.

منبع : ایران
کد مطلب: 44626
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام