۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳

کنترل مرسدس بنز با کمک یک اپلیکیشن

ایتنا- مرسدس بنز نیز بالاخره اپلیکیشن خودرا برای اپل‌واچ عرضه کرد.
کنترل مرسدس بنز با کمک یک اپلیکیشن


عرضه اپل‌واچ با سر و صداهای بسیاری همراه بود اما اکنون کمپانی مرسدس‌بنز اپلیکیشن متفاوتی را برای اپل‌واچ منتشر کرده است.


به گزارش ایتنا از مهر، پس از عرضه اسمارت‌واچ‌اپل، کمپانی‌های خودروسازی مانند بی.ام.و، فولکس واگن و ... اپلیکیشن‌هایی را برای اپل‌واچ ارائه کردند اما اکنون نوبت به کمپانی آلمانی مرسدس‌بنز رسیده تا اپلیکیشن خود را برای اپل‌واچ عرضه کند. این اپلیکیشن می‌تواند به عنوان یک نقشه و مسیریاب عمل کند.

از این پس، مشتریان مرسدس بنز می‌توانند مقصد خود را روی اپل‌واچ مشخص کرده و پس از ورود به خودرو، اطلاعات مسیر و همینطور مکان به نمایشگر درون خودرو انتقال می‌یابد.

در زمانی که کاربر خودروی خود را پارک کرده و از آن خارج می‌شود نیز با کمک ساعت هوشمند اپل می‌تواند مسیر بازگشت خود را بازیابد.

در سال‌های اخیر، فناوری بیش از پیش وارد کمپانی‌های خودروسازی شده تا با کمک اپلیکیشن‌ها یا گجت‌ها عملکرد مضاعفی را برای خودروها به دنبال داشته باشد.

چندی پیش نیز، مرسدس بنز اپلیکیشنی را برای عینک گوگل وارد بازار کرده بود و اکنون نوبت به اپلیکیشنی برای ساعت هوشمند اپل رسیده است.

این اپلیکیشن از پاییز امسال برای مدل‌های S و C مرسدس‌بنز عرضه خواهد شد اما این کمپانی در خبر دیگری اعلام کرده که به مرور زمان سایر مدل‌های بنز نیز این اپلیکیشن را دریافت خواهند کرد.

از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به مواردی مانند نمایش میزان مسافت طی شده، مسافت باقی مانده، میزان سوخت مصرفی و ... را نام برد.


کد مطلب: 36225
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام