۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۷

ذخیره اپلیکیشن‌ها برای دانلود

ایتنا- یک راه کاربردی‌ که می‌تواند اپلیکیشن‌های مورد نیاز شما را ذخیره و بعد برای دانلود به شما یاد‌آوری کند استفاده از اپلیکیشن Lookmark است.
ذخیره اپلیکیشن‌ها برای دانلود


هنگام مرور فروشگاه‌های اپلیکیشن روی سیستم خود به اپ‌های مختلفی بر می‌خوریم که به برخی از آنها نیاز داریم اما گاهی در همان لحظه امکان دانلود و نصب این اپ‌ها را نداریم.


در چنین شرایطی چه راهی برای دریافت اپلیکشن‌ها انتخاب می‌کنید؟ برخی از ما ممکن است اسم اپلیکیشن را در بخش note گوشی ذخیره کنیم یا لینک این اپلیکیشن را برای خود ایمیل کنیم، اما این راه‌ها چندان جالب نیست.


اپلیکیشن Lookmark امکانی فراهم می‌آورد تا کاربران هر اپلیکیشنی که امکان دانلودش در لحظه ندارد به فهرست در نظر گرفته شده در Lookmark اضافه و بعد بتوانند در صورت دسترسی به اینترنت آن را روی گوشی خود نصب کنند.

برای استفاده از امکانات این اپلیکیشن در قدم اول باید افزونه مخصوص Lookmark را روی‌ مرورگر کروم رایانه خود نصب کنید.

با انجام این کار حالا لوگوی مخصوص این ابزار در نوار آدرس هر صفحه‌ای که در آن لینک اپ استور یا گوگل پلی وجود داشته باشد، نمایش داده می‌شود.

با کلیک روی این لوگو می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را انتخاب تا به فهرست شما برای دانلود اضافه شوند.

البته این روش برای کاربران سیستم‌عامل ios کمی متفاوت است. وقتی با مرورگر «سافاری» در حال مرور وب هستید، کافی است با مشاهده لینک‌های اپ‌استور به بخش Share رفته گزینه Lookmark را انتخاب کنید.

با این کار می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد نظرتان را به حساب کاربری خود اضافه کنید تا از طریق دستگاه‌های دیگر هم به آن دسترسی داشته باشید. این اپ به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و Ios قرار گرفته است.

منبع:ایران
کد مطلب: 38744
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام