۳
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۱

خیز بلند گوگل برای طراحی یک شبکه اجتماعی جدید

ایتنا- گوگل برنامه و خدمات جدیدی موسوم به Spaces طراحی و عرضه کرده که به اشتراک‌گذاری اقلام مختلف در وب را در میان گروه‌های کوچک تسهیل می‌کند.
خیز بلند گوگل برای طراحی یک شبکه اجتماعی جدید


این برنامه جدید گوگل به اشتراک‌گذاری گروهی برای iOS، اندروید و رایانه‌های رومیزی در وب قابل استفاده است و ظرف چند روز آینده در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد. علت این نام‌گذاری فضایی است که از طریق برنامه‌های یاد شده برای به اشتراک‌گذاری مطالب مورد علاقه در دسترس کاربران علاقمند قرار می‌گیرد.


به گزارش ایتنا از فارس، هر کاربر بعد از ایجاد فضای مورد نظر می‌تواند موضوعات متنوعی خلق کرده و دوستان و همکارانش را برای مطالعه آنها دعوت کند. این دعوت از طریق لینک ایمیلی، پیام در پیام‌رسان‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی صورت می‌گیرد. همچنین این خدمات دارای گزینه‌ای برای ارسال لینک دعوت از طریق فیس‌بوک است.

مهم‌ترین مزیت این شبکه اجتماعی عدم نیاز به جابجایی از یک برنامه به برنامه دیگر و کپی و پیست کردن لینک مطلب مختلف در وب است. ایجاد امکان دسترسی توکار به جستجوگر گوگل،یوتیوب و کروم از مزایای این شبکه اجتماعی است که باعث می‌شود خروج از محیط آن برای یافتن ویدئوها، مقالات به منظور به اشترک‌گذاری محتوا ضرورتی نداشته باشد.

در این برنامه برخی قابلیت‌های گپ هم پیش‌بینی شده تا بتوان از دیدگاه‌ها و نظرات دوستان و آشنایان هم در مورد محتوای به اشتراک گذارده شده مطلع شد. همچنین امکان جستجو در محتوا برای یافتن مطالب گوناگون وجود دارد.
کد مطلب: 42996
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Russian Federation
فیلتر میشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
مهم نیست خیزش چقدر بلند باشه و چقدر روی این شبکه کار کنه و چقدر امکانات داشته باشه. به محض این که راه اندازی بشه یه کارمند دونپایه فیلترینگ میتونه با اختیاراتی که داره با یک کلیک برای تمام ملت ایران فیلترش کنه.
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
...هویت شاید توصیف , مشخصات صورت و سیرت فطری و اکتسابی هر موجودی باشد که با آن می شود او را درک کرده و فهمید.....
اینترنت و همه ابزارهای آن بدون شک عامل تغییرات بنیادی در هویت انسان ها و جوامع آنها خواهد شد , برای همزیستی و یا مقابله با ابعاد مضر و خطرناک آن , کسب دانش و شناخت آن ضرورت مطلق است , در غیر این صورت ما فقط تابعی خواهیم شد که به غیر از تبعیت بی جون چرا از آن به استقبال تغییرات ظاهری و ماهیتی بی شمار خواهیم رفت که در آینده ای نه چندان دور صورت و سیرت ما در مقایسه با امروز ناخواسته چنان دستخوش تغییر شده که شاید امروز و فردای ما در دو قطب متضاد قرار گرفته و تغییر و تحول در ریشه ها محصولی را به بار خواهد آورد که حتی تصورش را هم نکرده باشیم.

همه این سرمایه گذاری ها و تلاش ها برای تولید هویت تازه است و بس.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام