۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴

ابزار ایمیلی Send مایکروسافت برای اندروید عرضه شد

ایتنا - مایکروسافت ابزار Send را که در مرحله نخست برای سیستم‌های Outlook و Office 365 عرضه کرد.
ابزار ایمیلی Send مایکروسافت برای اندروید عرضه شد


شرکت مایکروسافت ابزار چندگانه Send مخصوص ارسال پست الکترونیکی را در اختیار گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید قرار داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، اواخر ماه ژوئیه مایکروسافت برای نخستین بار نسخه ویژه ابزار موبایلی Send برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS را عرضه کرد و قابلیت‌های جدید از جمله سیستم گفت‌وگوی اینترنتی را به آن افزود.

مایکروسافت ابزار Send را که پیش‌تر با نام Flow شناخته می‌شود، در مرحله نخست برای سیستم‌های Outlook و Office 365 عرضه کرد تا سازمان‌ها و مراکز آموزشی به صورت رایگان و با قابلیت‌های فراوان بتوانند خدمات پست الکترونیکی خود را مدیریت کنند.

این شرکت اواخر ماه ژوئیه توضیح داد که ابزار Send به زودی برای سیستم عامل اندروید و ویندوز فون هم عرضه می‌شود و هم‌اکنون پس از گذشت دو ماه این اتفاق صورت گرفته است.

 

شرکت مایکروسافت از روز جاری نسخه ویژه Send برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل اندروید را به صورت عمومی عرضه کرد تا کاربران در کشورهای آمریکا، کانادا، بریتانیا، برزیل و دانمارک بتوانند آن را در اختیار بگیرند. البته گفته شد که این ابزار از پایان سپتامبر به صورت عمومی برای همه کاربران اندرویدی جهان عرضه می‌شود.

مایکروسافت طی چند ماه اخیر قابلیت‌های فراوانی را به نسخه ویژه Send برای iOS اضافه کرد که از جمله آنها می‌توان به امکان پاک کردن سابقه گفت‌وگوهای اینترنتی، افزودن افراد به گفت‌وگو، به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی، ‌تماس تلفنی مستقیم، ارسال تصاویر GIF و ... اشاره کرد.
 
کد مطلب: 38191
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام