۰
plusresetminus
شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵

مایکروسافت دوباره فروشنده اصلی نرم‌افزار به دولت نیوزیلند شد

ایتنا - بر اساس این توافقنامه قرار شده است 120 آژانس دولتی نیوزیلند از نسل جدید نرم‌افزارهای مایکروسافت بهره‌مند شوند.
مایکروسافت دوباره فروشنده اصلی نرم‌افزار به دولت نیوزیلند شد


شرکت مایکروسافت قرارداد فروش نرم‌افزارهای خود به دولت نیوزیلند را تجدید کرد و در مقابل تلاش این کشور برای گسترش مدل خرید نرم‌افزار و استفاده از محصولات دیگر شرکت‌های بین‌المللی بی‌نتیجه ماند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، «توافقنامه مجوز مایکروسافت» برای ارائه تمام نرم‌افزارهای مورد نیاز دولت نیوزیلند به مدت سه سال تمدید شد و این خبر را «تیم آکلشاو» مدیر گروه فناوری دولت این کشور با انتشار بیانیه‌ای منتشر کرد.

آکلشاو توضیح داد که بر اساس این توافقنامه قرار شده است ۱۲۰ آژانس دولتی که سال ۲۰۱۲ میلادی در کاهش هزینه‌های ۱۱۹ میلیون دلاری حضور داشتند، از نسل جدید نرم‌افزارهای مایکروسافت بهره‌مند شوند.

ماه گذشته گفته شده بود که دولت نیوزیلند قصد دارد طرح استفاده همزمان از نرم‌افزارهای دیگر شرکت‌های بزرگ جهان را نیز به اجرا برساند. اما در بیانیه جدید گفته شد که هنوز هیچ قرارداد رسمی در این زمینه منعقد نشده است.

 

سخنگوی وزارت کشور نیوزیلند که مدیریت این قرارداد را هم برعهده داشت اعلام کرد که مذاکرات مختلف با شرکت‌های اوراکل، VMware،‌ Citrix و IBM همچنان در حال نجم است و هنوز نتیجه‌ای در این زمینه به دست نیامده است.

وزارت کشور نیوزیلند پیش‌بینی می‌کند که در آینده نزدیک با چند شرکت نرم‌افزاری که نام آنها اعلام شد قرارداد همکاری منعقد کند.

در حالی که قرارداد با مایکروسافت تکمیل شده است و چهار شرکت مذکور نیز مراحل پایانی صحبت‌های خود با دولت نیوزیلند را پشت‌سر می‌گذارند، به صورت همزمان مذاکراتی با شرکت‌هیا HP، ‌SAS، Adobe و SAP هم آغاز شده است.
 
کد مطلب: 37146
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام