۰
plusresetminus
يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱

اینتل با خدمات ابری سرطان را درمان می‌کند

ایتنا - این سرویس جدید به پزشکان امکان می‌دهد با تکیه بر داده‌ها، روش‌های درمانی کاربردی را برای هر یک از بیماران مورد استفاده قرار دهند.
اینتل با خدمات ابری سرطان را درمان می‌کند


شرکت اینتل از آغاز همکاری‌های جدیدی با دانشگاه علوم و سلامت اورِگان (OHSU) آغاز کرده است تا با استفاده از خدمات پردازش ابری و ابزارهای تحلیل داده بتواند بیماری سرطان را درمان کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر،‌ اگرچه این اتفاق کمی عجیب به نظر میرسد، ولی اینتل سیستم جدیدی با نام Collaborative Cancer Cloud (CCC) ارائه کرده است که در خانواده پلتفرم‌های-به‌عنوان-خدمات طبقه بندی می‌شود و با سیستم متن‌باز خود می‌داند داده‌های پزشکی را به صورت کاملا دقیق تحلیل کند.

این سیستم به بیمارستان‌ها و محققان امکان می‌دهد تا ژنوم، تصاویر و داده‌های حیاتی مربوط به هر بیمار را به اشتراک بگذارند و بررسی‌های گسترده روی آن انجام شود تا با جلوگیری از شیوع بیماری سرطان، بیماران بهبود یابند.

شرکت اینتل با سخنرانی اصلی خود در کنفرانس Developer Forum که روز گذشته در سانفرانسیسکو برگزار شد توضیح داد که هدف اصلی آنها جمع‌آوری حجم گسترده داده‌ها و تحلیل آنها برای تشخیص ژنوم انسان است تا از این طریق در مطالعات پزشکی پیشرفت‌های قابل ملاحظه صورت گیرد و برای هر یک از بیماران روش درمانی مجزا به کار گرفته شود.

 

اینتل در این خصوص گفت: «این سرویس جدید به پزشکان امکان می‌دهد با تکیه بر داده‌ها، روش‌های درمانی کاربردی را برای هر یک از بیماران به صورت جداگانه مورد استفاده قرار دهند.»

شرکت اینتل توضیح داد که تهیه نقشه ژنوم هر بیمار تا کنون چند سال طول می‌کشید و هم‌اکنون به کمک سیستم جدید می‌توان این نقشه را ظرف یک روز تهیه کرد.
 
کد مطلب: 37722
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام