۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۱

ورود گسترده اینتل به حوزه خدمات ابری

ایتنا - اینتل از این پس در سه حوزه اینترنت اشیا، ابزارهای تحلیل کلان داده‌ها و خدمات ابری فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند.
ورود گسترده اینتل به حوزه خدمات ابری


در حالی که اینتل بر اساس آخرین سیاست‌های خود بر تولید تراشه‌های مخصوص اینترنت اشیا (IoT) تمرکز دارد، این شرکت بزرگ اعلام کرد که به صورت گسترده‌تر وارد حوزه پردازش ابری می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، شرکت تراشه‌ساز اینتل روز گذشته از برنامه جدید خود با نام Cloud for All رونمایی کرد و توضیح داد که طی آن استراتژی‌های جدید برای سرمایه‌گذاری و همکاری با صنعت پردازش ابری در نظر گ رفته است و نرم افزارهای خود را متناسب با این فضا توسعه می‌دهد.

این شرکت بر اساس آخرین وضعیت مالی خود در فصل دوم ۲۰۱۵ توضیح داد تمرکز خود را بر فضای پردازش ابری افزایش می‌دهد و از این پس در سه حوزه اینترنت اشیا، ابزارهای تحلیل کلان داده‌ها و خدمات ابری فرصت‌های جدید ایجاد می‌کند.

بر اساس طرح Cloud for All اینتل گفته شده است مشتریان این شرکت می‌توانند گزینه‌های مربوط به استقرار خدمات ابری مبتنی بر استانداردهای متن‌باز را در حجم مختلف فعالیت سازمان خود در اختیار بگیرند.

 

اینتل به تازگی همکاری‌هایی را با شرکت Rackspace آغاز کرده و به دنبال آن «مرکز نوآوری‌های OpenStack» را تاسیس کرده است.

این مرکز بزرگ‌ترین سازمان توسعه خدمات ابری OpenStack در جهان محسوب می‌شود و در آن بیش از ۱۰۰۰ پروژه ابری دنبال می‌شود که قرار است ظرف ۶ ماه آینده از طریق سیستم OpenStack ارائه شود.
 
کد مطلب: 37256
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام