۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶

به‌روزرسانی نرم‌افزاری صدها پرواز را در آمریکا لغو کرد

ایتنا - به دنبال این به‌روزرسانی نرم‌افزاری اشتباه 492 پرواز با تاخیر انجام شدند و 476 پرواز هم لغو شد.
به‌روزرسانی نرم‌افزاری صدها پرواز را در آمریکا لغو کرد


یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری باعث شد صدها پرواز در آمریکا لغو شود یا با تاخیر زیاد انجام شود و مسافران در یکی از بزرگترین فرودگاه‌های این کشور سردرگم شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر، «سازمان فدرال هوانوردی آمریکا» (FAA) با تایید این خبر توضیح داد که به دنبال این مشکل ۴۹۲ پرواز با تاخیر انجام شدند و ۴۷۶ پرواز هم لغو شد. این مشکل با یک دلیل ساده صورت گرفت که در ابتدا هیچ کس به درستی نمی‌دانست چه اتفاقی رخ داده است.

در بیانیه اولیه پس از بروز مشکل مذکور گفته شد: «سازمان FAA با شرکت‌های هواپیمایی همکاری‌های خود را آغاز کرده است تا شرایط عادی به ترافیک هوایی برگردد. این شرایط روز گذشته به دنبال بروز مشکلی ایجاد شد که لغو یا تاخیر صدها پرواز را به دنبال داشت و مشکل اصلی در فرودگاه واشنگتن DS صورت گرفت.»

در ادامه این بیانیه اعلام شد: «اطلاعات اولیه نشان می‌دهد که با این اتفاق روز گذشته ۴۹۲ پرواز با تاخیر انجام شدند و ۴۷۶ پرواز هم لغو شد. سازمان FAA بین ساعت ۱۱ صبح تا ۴ عصر میزان پروازهای ورودی و خروجی را به دلایل امنیتی کاهش داد. در نتیجه این اتفاق روز گذشته ۷۰ درصد ترافیک هوایی فرودگاه BWI، ۷۲ درصد ترافیک هوایی DCA و ۸۸ درصد ترافیک هوایی فرودگاه IAD کمتر شد.»

 

سازمان فدرال هوانوردی آمریکا همچنان در حال کار کردن روی این مسئله است تا مشکل اصلی را شناسایی کند با این وجود کارشناسان به طور قطع اعلام کردند که یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری این مشکلات را به وجود آورده است.

قرار بود این به‌روزرسانی نرم‌افزاری ابزارهای بیشتری را برای کارمندان بخش کنترل ترافیک هوایی ارایه دهد. اما پس از بروز مشکلات مذکور سازمان FAA کلیه سیستم‌ها را از کار انداخت تا پروازها به صورت دستی کنترل شوند.
 
کد مطلب: 37684
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام