۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۹

نخستین نسخه Cortana برای اندروید عرضه شد

ایتنا - مایکروسافت به اعضای گروه آزمایشی Windows Insiders امکان داد تا نخستین نسخه Cortana مخصوص اندروید را در اختیار بگیرند.
نخستین نسخه Cortana برای اندروید عرضه شد


مدیران ارشد مایکروسافت چند ماه قبل تایید کردند که این شرکت دستیار دیجیتالی Cortana را برای دو سیستم‌ عامل موبایلی اندروید و iOS عرضه می‌کند. ماه مه سال جاری میلادی مقامات مایکروسافت توضیح دادند که پیش‌بینی می‌شود نسخه آزمایشی Cortana ژوئن ۲۰۱۵ برای اندروید عرضه شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت طی ماه‌های اخیر تلاش فراوان کرد تا نسخه آزمایشی دستیار دیجیتالی Cortana را ماه ژوئن عرضه کند و هم‌اکنون با اندکی تاخیر این ابزار کاربردی در ماه ژوئیه عرضه شده است.

شرکت مایکروسافت در تاریخ ۱۴ ژوئیه به اعضای گروه آزمایشی Windows Insiders امکان داد تا نخستین نسخه Cortana مخصوص اندروید را در اختیار بگیرد و آن را بررسی کنند.

همزمان با این اقدام مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «ما در طرح جامع Windows Insiders به دنبال آن هستیم تا تعداد محدودی از کاربران اولین نسخه از این ابزار را در اختیار بگیرند. این مسئله اهمیت زیادی دارد که به خاطر بسپارید این نخستین نسخه عمومی Cortana برای سیستم‌ عامل اندروید است.

 

برای شرایط کنونی Cortana مخصوص اندروید فقط در کشورهای آمریکا و چین عرضه شده است. طی چند ماه آینده ما به‌روزرسانی‌های مستمر را برای آن ارائه می‌دهیم تا کاربران اندرویدی در دیگر نقاط جهان هم بتوانند این دستیار دیجیتالی کاربردی را مورد استفاده قرار دهند.»

در ادامه این بیانیه گفته شد: «اگر شما تمایل دارید نخستین نسخه آزمایشی Cortana مخصوص اندروید را در کشور آمریکا به کار برید، در بررسی آنلاین ما شرکت کنید. ما در ابتدا دسترسی به همه قابلیت‌های این ابزار را محدود می‌کنیم و سپس با گذشت چند هفته از طریق پست الکترونیکی لینک دانلود ابزار را به دست شما می‌رسانیم.»

لازم به ذکر است سه روز پس از انتشار این بیانیه نخستین نسخه دیجیتالی Cortana برای سیستم عامل اندروید به صورت گسترده در اختیار کاربران موبایلی چینی و آمریکایی قرار گرفت.
 
کد مطلب: 37140
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام