۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۶

جشن‌های بزرگ جهانی به مناسبت ورود ویندوز ۱۰

ایتنا - در تاریخ 29 ژوئیه چندین جشن بزرگ در 13 شهر مختلف جهان برگزار می‌کند و این محصول را همزمان در 110 کشور ارایه می‌دهد.
جشن‌های بزرگ جهانی به مناسبت ورود ویندوز ۱۰


زمانی که مایکروسافت از تاریخ ۲۹ ژوئیه یعنی حدود دو هفته دیگر عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ را آغاز کند، تصمیم ندارد با تمرکز با مشتریان همیشگی خود به فعالیت در بازار جهانی ادامه دهد و در این راستا سیاست‌های جدید را در نظر گرفته است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مایکروسافت تصمیم دارد با عرضه ویندوز ۱۰ «نسل جدید هواداران ویندوز» را به سمت خود بکشاند و آگهی‌های جهانی و بازاریابی آنلاین را به صورت کاملا متفاوت ارائه دهد.

مایکروسافت روی وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که در تاریخ ۲۹ ژوئیه چندین جشن بزرگ در ۱۳ شهر مختلف جهان برگزار می‌کند که از جمله آنها می‌توان به سیدنی، پکن، توکیو، سائوپائولو، لندن، برلین، مادرید، سنگاپور، رم، ژوهانسبورگ، دهلی نی، دبی و نیویورک اشاره کرد.

مایکروسافت همچنین توضیح داد که در این تاریخ به صورت همزمان ویندوز ۱۰ در ۱۱۰ شعبه Microsoft Stores در آمریکا، کانادا، پورتو ریکو و ۲۹ کشور دیگر عرضه خواهد شد. در این فروشگاه‌ها همچنین افرادی حضور دارند که به کاربران کمک می‌کنند تا رایانه‌های خود را به صورت رایگان به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند.

 

مایکروسافت هم‌اکنون روی طرح‌های مختلف کار می‌کند تا از این طریق به مشتریان خود کمک کند آسان‌تر بتوانند نسخه‌های قدیمی سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ ارتقاء دهند.

در این فرآیند مراکز توزیع محصولات الکترونیکی از جمله Best Buy، Dixons، Media World، Euronics و ... با مایکروسافت همکاری می‌کنند تا نسل جدید رایانه‌های شخصی مبتنی بر ویندوز ۱۰ به صورت گسترده‌تر در سراسر جهان توزیع شود.
 
کد مطلب: 37093
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام