۰
plusresetminus
شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۴

گنجایش ۲۰۴۸ برنامه در منوی استارت ویندوز ۱۰

ایتنا - مایکروسافت در نظر دارد در آینده نزدیک بزرگترین به‌روزرسانی برای آخرین سیستم عامل خود را با نام Threshold 2 عرضه کند.
گنجایش ۲۰۴۸ برنامه در منوی استارت ویندوز ۱۰


مایکروسافت محدودیت تعداد ابزارهایی که می‌توانند در منوی Start سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ قرار بگیرند را از میان برداشت تا کاربران بتوانند در مجموع ۲۰۴۸ ابزار کاربردی را در این منو به کار گیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، یکی از قابلیت‌هایی که مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ در نظر گرفت محدودیت تعداد برنامه‌ها و ابزارهای کاربردی موجود در منوی Start بود تا امکان مدیریت آسان آنها فراهم شود.

ابتدا که سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه شد منوی Start در آن محدودیت گنجایش ۵۱۲ برنامه را داشت. ولی با عرضه ویرایش Build ۱۰۵۴۷ ظرفیت این بخش از آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز ۱۰ تا ۲۰۴۸ برنامه افزایش یافت.

ویرایش Build ۱۰۵۴۷ هم اکنون به صورت عمومی برای آن دسته از کاربرانی عرضه شده است که در طرح Fast Ring برای آزمایش ویندوز ۱۰ ثبت‌نام کرده بودند. این یک آماده‌سازی مهم برای به‌روزرسانی بعدی ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و مایکروسافت در نظر دارد در آینده نزدیک بزرگترین به‌روزرسانی برای آخرین سیستم عامل خود را با نام Threshold 2 عرضه کند.

 

سیستم عامل ویندوز ۱۰ در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ عرضه شد و مایکروسافت برنامه‌ریزی کرده است بزرگترین به‌روزرسانی بعدی برای محصول یاد شده را با نام Threshold ۲ ارایه دهد.

تغییر دیگری که در این به‌روزرسانی ارائه می‌شود، افزودن شدن ستون چهارم به منوی Start است که شورت‌کات‌ها، برخی قابلیت‌های مخصوص تبلت‌ها و ... را شامل می‌شود. مایکروسافت همچنین قصد دارد به‌روزرسانی‌های اصلی و سرویس Xbox App را نیز ارائه کند.
کد مطلب: 38319
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام