۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴

نخستین رایانه چندگانه مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS گوگل

ایتنا - این محصول نخستین رایانه چندگانه مبتنی بر سیستم‌عامل گوگل است که نمایشگر 10.1 اینچی و بدنه باریک دارد.
نخستین رایانه چندگانه مبتنی بر سیستم‌عامل Chrome OS گوگل


اصطلاح «چندگانه» معمولا برای رایانه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که دو سیستم را در یک سیستم جامع به کار برده‌اند و این مسئله در حوزه سیستم عامل ویندوز اتفاق تازه‌ای محسوب نمی‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، لپ‌تاپ‌ها با این توضیح می‌توانند در قابل تبلت مورد استفاده قرار بگیرند و قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه تصویر را به کاربران ارائه دهند که چنین محصولاتی طی چند سال گذشته به صورت گسترده عرضه شده‌اند.

اما شرکت ایسوس این هفته محصولی روانه بازار کرد که با نام Chromebook Flip شناخته می‌شود و به صورت چندگانه مبتنی بر سیستم‌عامل رایانه‌ای Chrome OS گوگل ساخته شده است.

این محصول نخستین رایانه چندگانه مبتنی بر سیستم‌عامل گوگل است که نمایشگر ۱۰.۱ اینچی و بدنه باریک دارد و به صورت عمومی با قیمت مناسب عرضه شده است.

 

در شرایطی که صفحه‌کلید به این محصول متصل شده است، نمایشگر آن می‌تواند در جهت‌های مختلف بچرد و تصویر را با زاویه دید ۳۶۰ درجه نمایش دهد و اگر صفحه کلید مغناطیسی از آن جدا شود، کاربر می‌تواند یک تبلت باریک و کاربردی در اختیار بگیرد.

این محصول مشابه بسیاری از تبلت‌های چندگانه ویندوزی محسوب می‌شود که این روزها با قابلیت یکسان در بازار به فروش می‌رسند.

رایانه‌های Chromebook از زمان عرضه Chromebook Pixel به قابلیت‌های لمسی مجهز شدند و به همین خاطر محصول جدید می‌تواند به نیاز کاربران در این زمینه پاسخ دهد.
 
کد مطلب: 35321
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام