۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۲

استراتژی‌های گوگل برای ورود Chrome به سازمان‌ها مشخص شد

ایتنا - در مجموع سیستم Chrome for Work بزرگترین اقدام گوگل برای ورود به سازمان‌های سراسر جهان محسوب می‌شود.
استراتژی‌های گوگل برای ورود Chrome به سازمان‌ها مشخص شد


شرکت گوگل طی کنفرانس ویدیویی دو ساعته استراتژی‌های مربوط به سیستم Chrome for Work را تبیین کرد و طی آن توضیح داد که چه روش‌هایی وجود دارد تا شرکت‌ها به کمک آن بتوانند بدون از دست دادن قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود، سیستم عامل Chrome OS را مورد استفاده قرار دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از تِک‌ورلد، در این کنفرانس ویدیویی قابلیت‌های مختلف Chrome مخصوص سازمان‌ها و کسب و کارها بررسی شد و به عنوان مثال نحوه ادغام Chromebook با خدمات پردازش ابری Box مورد تحلیل قرار گرفت.

همچنین نحوه ارائه قابلیت‌های سازمانی گوگل و تلفیق آن با سیستم GoToMeeting شرکت Citrix Systems، Fiori شرکت SAP و Pulse Secure VPN برای نمونه به نمایش گذاشته شد.

اما شرکت گوگل اعلام کرد که در این فرآیند ابزارهای کاربردی ارائه شده از سوی آن نقش اصلی را برعهده دارند و بیشترین قابلیت‌ از سوی آنها ارائه می‌شود.

 

«چارلز کینگ» مدیر مرکز Pund-IT گوگل گفت: «من فکر می‌کنم که در مجموع سیستم Chrome for Work بزرگ‌ترین اقدام گوگل برای ورود به سازمان‌های سراسر جهان محسوب می‌شود.»

سیستم Google Docs که در ابتدا به عنوان یک جایگزین ارزان و کاربردی برای مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت محسوب می‌شد، در استراتژی‌های جدید گوگل کاربردی‌های بیشتری دارد و قرار است مدیریت تمام اسناد سازمانی را در اختیار بگیرد.

استراتژی‌های جدید گوگل برای توسعه سیستم Chrome for Work در شرایطی اعلام شده است که این شرکت همکاری‌های گسترده‌ای با شرکایی مانند HP و Dell را آغاز کرده است تا به کمک آنها بتواند سری رایانه‌های Chromebooks را توسعه دهد.
 
کد مطلب: 35746
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام