۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۹

IBM مرکز جدید اینترنت اشیاء راه‌اندازی کرد

ایتنا - شرکت IBM این روزها رقابت تنگاتنگی را با دیگر شرکت‌ها آغاز کرده است تا اینترنت اشیا را وارد سازمان‌ها کند.
IBM مرکز جدید اینترنت اشیاء راه‌اندازی کرد


شرکت IBM روز گذشته اعلام کرد با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد دلاری طی چهار سال آینده، واحدی را برای توسعه اینترنت اشیاء راه‌اندازی می‌کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این اقدام تلاش‌های کنونی IBM در حوزه اینترنت اشیاء را گسترده‌تر می‌کند تا این شرکت بتواند با تمرکز بیشتر در این زمینه گام بردارد.

مرکز «سیاره هوشمندتر و شهرهای هوشمند» در شرکت IBM از این پس به گونه‌ای فعالیت می‌کند که به صورت مستقیم با مرکز توسعه اینترنت اشیاء در ارتباط خواهد بود.

ایده اصلی برای راه‌اندازی این بخش این است که در آینده نزدیک حسگرها می‌توانند در همه‌جا و همه چیز مورد استفاده قرار بگیرند و شبکه‌ها می‌توانند داده تولید کنند. این حجم از داده‌ها می‌تواند سطح عملیات‌های مختلف را ارتقاء دهد.

 

برای شرکت IBM، اطلاعات واحد اینترنت اشیاء می‌تواند کاربردهای فراوانی داشته باشد تا با تمرکز بیشتر بر ارزش فضاهای رو به‌رشد، طی سال جاری میلادی یک میلیارد دلار روی سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مشاوره‌ای در این زمینه سرمایه‌گذاری کند.

شرکت IBM این روزها رقابت تنگاتنگی را آغاز کرده است تا اینترنت اشیاء را وارد سازمان‌ها کند و در مقابل سیسکو با تمرکز بر این اصل توانسته است همکاری‌های گسترده‌ای را با شرکت‌های بزرگ ادامه دهد.
 
کد مطلب: 35284
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام