۷
۰
plusresetminus
شنبه ۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹

فیلم «مصاحبه» طی دو روز یک و نیم میلیون بار دانلود شد

ایتنا – استقبال جهانی از «مصاحبه» سونی.
فیلم «مصاحبه» طی دو روز یک و نیم میلیون بار دانلود شد


فیلم جنجالی «مصاحبه» که شرکت سونی پیکچرز درباره رهبر دیکتاتورمآب کره شمالی ساخته است، به خوبی توانسته نگاه جهانی را به خود جلب کند.


به گزارش ایتنا، پس از تهدید هکرها مبنی بر حمله‌ور شدن به منافع آمریکا و به دنبال آن عقب‌نشینی اولیه سونی، با گذشت زمانی کوتاه این شرکت از لاک دفاعی خارج شد و تصمیم گرفت علاوه بر نمایش فیلم مزبور در سینماها، آن را در برخی سایت‌های اینترنتی همچون یوتیوب و گوگل‌پلی نیز منتشر کند.

همچنین سونی پیکچرز با راه‌اندازی یک سایت ویژه برای عرضه این فیلم ۱۱۲ دقیقه‌ای، حسابی از خجالت هکرها درآمد.

به دنبال این ماجراهای پی در پی، پای فیلم به سرعت به سایت‌های تورنت نیز باز شد.

به گزارش ایتنا به نقل از پایگاه تورنت‌فریک (TorrentFreak)، در ۱۰ ساعت نخست پس از عرضه «مصاحبه»، این فیلم ۲۰۰ هزار بار دانلود شد.
به مرور زمان این رقم افزایش یافت.

اکنون گزارش می‌رسد که فیلم مزبور، فقط دو روز پس از عرضه، بیش از یک و نیم میلیون بار دانلود شده است.

این رقم چشمگیر، قابل مقایسه با میزان دانلود فیلم‌های محبوب و پرفروش است.

با این توصیف هر چند فقط شهروندان آمریکایی امکان خرید یا کرایه فیلم را دارند، ولی اکنون با انتشار آن در سایت‌های تورنت، هر کسی از هر جای جهان می‌تواند آن را به رایگان - و البته به طور غیرقانونی - دانلود کند.

به نظر می‌رسد این ماجرا به این زودی قصد فروکش ندارد و ما باید منتظر بمانیم و واکنش هکرهای خشمگین به این اقدامات سونی را نظاره‌گر باشیم.
 
کد مطلب: 33796
نام شما
آدرس ايميل شما


یوسف
feedback
Iran, Islamic Republic of
مقامات کره شمالی میتوانند مطمئن باشند که این دانلودها در ایران اتفاق نیفتاده چون اولا اکثر مردم ما حتی نمیتوانند یک فیلم 3gp دانلود کنند و ثانیا آنها که میتوانند به علت قطع دانلود رایگان شبانه دیگر نمیتوانند !!!!!! :-)
feedback
Iran, Islamic Republic of
خدارو شکر الان اینترنت پرسرعت خیلی ارزونه. من 13 سال پیش کارت اینترنت 10 ساعته با سرعت 56کیلوبایت میخریدم 3500 تومن. الان با 3800تومن 3گیگ میخرم باسرعت 8 مگ. تورم 13 سال رو حساب کن ببین که چقدر اینترنت ارزون شده.برو دنبالش برا تو هم هست. تو هم میتونی همچین اینترنتی داشته باشی.
feedback
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگین دانلود شد،کسی که اجازه دانلود کردن این فیلمو نداره که. فقط پولشو میدن آنلاین تماشا میکنن...این فرق میکنه با دانلود کردن
feedback
Iran, Islamic Republic of
من فیلمو دانلود کردم الان دنبال زیر نویس میگردم. اینم لینک دانلودش http://dl2.saberfun.ir/mersad/movie/10/The.Interview.720p.WEB-DL.%28SaberFun.IR%29.mkv
feedback
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم منم رفتم سراغش
feedback
Iran, Islamic Republic of
لینکشو بدین چند مگه ؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
من دانلود کردم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام