۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۳

دستیار صوتی مایکروسافت به گوشی‏های اندرویدی آمد

ایتنا- در حال حاضر Torque رایگان است و برای گوشی‏‌های مجهز به اندروید ۳/۴ یا بالاتر قابل‏ استفاده است.
دستیار صوتی مایکروسافت به گوشی‏های اندرویدی آمد


دستیار صوتی Torque مایکروسافت که چندی پیش برای ساعت‌‏های هوشمند Android Wear عرضه شده بود، حالا برای گوشی‏‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار گرفته است تا بتوانید به‏ جای Google Now از آن استفاده کنید.


نام این دستیارصوتی Torque است که قدرت خود را از موتور جست‌وجوی بینگ مایکروسافت گرفته است. Torque در ابتدای آبان ماه برای ساعت‏‌های هوشمند عرضه شده بود و دارندگان ساعت‏‌های هوشمند تنها با تکان دادن مچ دست خود می‏توانستند این دستیار صوتی را فعال کنند؛ حالا این دستیار صوتی برای گوشی‏‌های هوشمند اندرویدی هم عرضه شده و به‏ سادگی تکان دادن گوشی قابل‏ استفاده است.

با ۱۰۰۰۰ دانلود برای نسخه ساعت هوشمند، مایکروسافت تصمیم گرفته برای بالا بردن سهم خود از بازار نسخه موبایلی آن را هم عرضه کند. برای استفاده از این نرم‏ افزار کافی است گوشی خود را تکان دهید و به‏ راحتی از پیش‏‌بینی آب‏ وهوا، نتیجه مسابقات ورزشی، قیمت سهام، اطلاعات پرواز و... مطلع شوید.

Torque با درهم آمیختن تشخیص صدا و پیشرفته‏‌ترین نرم ‏افزار جست‌وجو، پاسخی کامل‏تر از آنچه را که تا به امروز شنیده‌‏اید، به شما خواهد گفت. در حال حاضر Torque رایگان است و برای گوشی‏‌های مجهز به اندروید ۳/۴ یا بالاتر قابل‏ استفاده است.
کد مطلب: 33575
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام