۰
plusresetminus
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۸

عرضه صفحه کلید هاب مایکروسافت برای آیفون

ایتنا- از مزایای بارز برنامه جدید مایکروسافت تسهیل به اشتراک‌گذاری اسناد آفیس و ذخیره‌سازی آنها در فضای کلود است.
عرضه صفحه کلید هاب مایکروسافت برای آیفون


مایکروسافت دیروز اولین برنامه صفحه کلید خود را برای کاربران آیفون عرضه کرد. این نسخه نسبت به نسخه طراحی شده برنامه Hub keyboard برای ویندوز فون دارای تفاوت‌هایی است.


به گزارش ایتنا از فارس، مایکروسافت نسخه اندرویدی این برنامه صفحه کلید را در ماه فوریه گذشته روانه بازار کرده بود که مورد توجه قرار گرفته بود.

یکی از مهم‌ترین مزایای این برنامه تسهیل به اشتراک‌گذاری اسناد آفیس و ذخیره‌سازی آنها در فضای کلود است. از Hub keyboard می‌توان برای به اشتراک‌گذاری فهرست تماس و دسترسی به clipboard هم استفاده کرد.

بدیهی است که نسخه iOS این برنامه به علت محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل از همه امکانات نسخه اندرویدی برخوردار نیست. به عنوان نمونه نسخه آیفون به جای ارائه فهرستی از تمامی متون کپی شده قبلی تنها چند متن آخر کپی شده را نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید دکمه‌ای را برای paste کردن مطالب در سند، ایمیل یا چت خود بفشارید.

کشیدن و به اشتراک‌گذاری URL ها برای اسناد Office 365 که در OneDrive و SharePoint ذخیره شده‌اند یا ذخیره‌سازی آنها در گوشی از جمله دیگر امکانات این برنامه است.

قابلیت ترجمه متون به زبان‌های مختلف هم که در نسخه اندرویدی وجود دارد در این نسخه افزوده نشده است. استفاده از اکثر امکانات این برنامه هم مستلزم ورود به حساب کاربری Office 365است.
کد مطلب: 42148
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام