۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴

اوراکل همچنان از پلتفرم جاوا بر روی ویندوز ایکس پی پشتیبانی می‌کند

ایتنا- اوراکل می‌گوید از تمام نسخه‌های جاوا که قبل از پایان عمر ایکس‌پی با این سیستم عامل سازگار بودند، پشتیبانی می‌کند.
اوراکل همچنان از پلتفرم جاوا بر روی ویندوز ایکس پی پشتیبانی می‌کند


شرکت اوراکل در بیانیه‌ای اعلام کرده است از پلتفرم جاوا در سیستم عامل ویندوز ایکس پی پشتیبانی خواهد کرد و حتی ممکن است نسخه ۸ کیت توسعه جاوا (JDK) را برای این سیستم عامل عرضه کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت theregister، شرکت اوراکل اعلام کرده است از تمام نسخه‌های جاوا که قبل از پایان عمر ایکس پی با این سیستم عامل سازگار بوده است، پشتیبانی خواهد کرد.

این شرکت به‌ویژه تاکید کرده است که از نسخه ۷ کیت توسعه جاوا بر روی ویندوز ایکس پی پشتیبانی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: JDK ۸ در حال حاضر از ویندوز ایکس پی پشتیبانی نمی‌کند، و مشکلات شناخته‌شده‌ای وجود دارد که مانع از نصب خودکار آن بر روی این سیستم عامل می‌شود.

اوراکل اعلام کرده است این مشکلات قابل حل است و با تنظیمات دستی می‌توان بر آن‌ها فائق آمد. بنا بر اعلام اوراکل، این شرک هم‌اکنون راه‌حل‌های ممکن برای رفع این مشکل را بررسی می‌کند، اما این امکان نیز وجود دارد که از سازگار کردن نسخه ۸ کیت توسعه جاوا با سیستم ایکس پی صرف نظر کند، چون ممکن است به‌روز کردن این پلت‌فرم بدون به‌روز کردن خود سیستم عامل ارزش چندانی نداشته باشد.

شرکت اوراکل پیش از این اعلام کرده بود تا آوریل سال ۲۰۱۵ از نسخه ۷ کیت توسعه جاوا پشتیبانی خواهد کرد.

پس از این تاریخ دوره پشتیبانی از این نسخه به پایان می‌رسد و نه اوراکل و نه مایکروسافت از آن پشتیبانی نخواهند کرد، مگر اینکه کاربران بخواهند با پرداخت پول و قبول شرایط خاص از این پشتیبانی برخوردار شوند.
کد مطلب: 31397
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام