۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱

فوجیتسو ۲۰۰ میلیارد یِن در صنعت خدمات پردازش ابری سرمایه‌گذاری می‌کند

ایتنا- فوجیتسو قصد دارد در دو سال آینده ۲۰۰ میلیارد ین برای تقویت خدمات پردازش ابری خود هزینه کند.
فوجیتسو ۲۰۰ میلیارد یِن در صنعت خدمات پردازش ابری سرمایه‌گذاری می‌کند


شرکت ژاپنی فوجیتسو قصد دارد در دو سال آینده ۲۰۰ میلیارد ین (۱.۹۷ میلیارد دلار) برای تقویت جایگاه خود در بازار خدمات پردازش ابری سرمایه‌گذاری کند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت zdnet، شرکت فوجیتسو قصد دارد در دو سال آینده ۲۰۰ میلیارد ین برای تقویت خدمات پردازش ابری خود هزینه کند.

فوجیتسو که می‌کوشد جای پای خود را در بازار محصولاتی مثل IaaS (زیرساخت‌های ابری)، PaaS (پلت‌فرم‌های ابری)، SaaS (نرم‌افزارهای ابری) و خدمات یکپارچه‌سازی سیستم‌های پردازش ابری محکم کند، امیدوار است بتواند درآمد خود از این بازار را به ۳۵۰ میلیارد ین (۳.۴۵ میلیارد دلار) برساند.

شرکت فوجیتسو بخشی از این سرمایه را صرف راه‌اندازی دو پایگاه داده ویژه در بریتانیا و آمریکا خواهد کرد تا از طریق آن‌ها بتواند زیرساخت‌های ابری عمومی خود را عرضه کند.

این شرکت دو پایگاه ویژه نیز در آمریکا راه‌اندازی خواهد کرد و زیرساخت‌های ابری خصوصی خود را از طریق آن‌ها عرضه خواهد کرد. فوجیتسو خدمات پردازش ابری خود در آسیا و اروپا را نیز از طریق شش پایگاه در اروپا و آسیا روانه بازار می‌کند.

این شرکت در حوزه پلت‌فرم‌های ابری PaaS صاحب محصول ویژه‌ای به نام RunMyProcess است که در واقع حاصل خرید شرکتی با همین نام در سال ۲۰۱۳ است.

کامرون مک نوت، معاون اجرایی بخش راهکارها و تحویل جهانی فوجیتسو در این باره گفته است: این سرمایه‌گذاری به نوآوری تجاری، نوآوری اجتماعی و تقویت قابلیت‌های سیستم تحویل جهانی شرکت کمک خواهد کرد.

شرکت پژوهشی فراست اند سولیوان پیش‌بینی کرده است بازار خدمات پردازش ابری جهانی از ۳۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳ به ۸۵ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ خواهد رسید.
کد مطلب: 31396
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام