۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲

رونق کاری شرکت‌های کوچک به کمک خدمات ابری مایکروسافت

ایتنا- شرکت‌هایی که از خدمات ابری مایکروسافت استفاده می‌کنند، سریع‌تر از دیگر شرکت‌ها پیش می‌روند.
رونق کاری شرکت‌های کوچک به کمک خدمات ابری مایکروسافت


شعبه مایکروسافت در خاورمیانه گزارش جدید خود را با موضوع تاثیرات خدمات پردازش ابری بر رشد شرکت‌های کوچک منطقه منتشر کرد و توضیح داد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط(SMB) از خدمات پردازش ابری آن استفاده می‌کنند، با سرعت بیشتر نسبت به رقبا پیش می‌روند.


به‌ گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وبسایت Itp، "احسان انبتوی"(Ihsan Anabtawi) مدیر گروه تجاری مرکز Office Division در شعبه خاورمیانه مایکروسافت گفت: «شرکت‌های کوچک و متوسط حدود ۹۰ درصد بازار خصوصی امارات را تشکیل می‌دهند. تحقیقات جدید نشان داده است که شرکت‌های کوچک و متوسط که از خدمات پردازش ابری مایکروسافت استفاده می‌کنند، سریع‌تر از دیگر شرکت‌هایی که این قبیل خدمات را مورد استفاده قرار نمی‌دهند پیش می‌روند».

مایکروسافت در توضیحات خود به عنوان نمونه به شرکت SwitzGroup اشاره کرد که در زمینه تولید کارخانه‌ای مواد غذایی فعالیت می‌کند و مرکز فناوری اطلاعات خود را به خدمات پردازش ابری مجهز کرده است.

مایکروسافت در بیانیه خود توضیح داد: «مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ که شامل Exchange Online، Lync و SharePoint می‌شود، تمام اطلاعات شرکت SwitzGroup برای رد و بدل کردن پست‌های الکترونیکی را در خود جا داده است».

از دیگر نمونه‌هایی که مایکروسافت به آن اشاره کرد شرکت تولیدکننده لوازم حمام، کاشی و لوله Sanipex بود که خود را به سیستم MS Exchange مجهز کرده است و البته شرکت تجارت بین‌المللی Super Group که از مجموعه نرم‌افزاری Office ۳۶۵ استفاده می‌کند.
بر اساس گزارشی که اوایل سال جاری میلادی در مورد شرکت‌های کوچک و متوسط دبی منتشر شده بود، تنها ۲۱ درصد این مراکز اعلام کردند که خود را به سیستم‌های پیشرفته فناوری اطلاعات از جمله ERP و CRM مجهز کرده‌اند تا از این طریق بتوانند کسب‌وکار خود را رونق دهند.
همچنین اعلام شد ۷۰ درصد شرکت‌های کوچک و متوسط منطقه از سیستم‌های پایه‌ای IT استفاده می‌کنند و تنها ۳۵ درصد آن‌ها در بودجه سالانه خود برای بخش IT بودجه جداگانه درنظر می‌گیرند.
کد مطلب: 31268
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام