۱
۰
plusresetminus
شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

گوگل گلس 2 اسرائیلی می شود

نسل دوم عینک گوگل چه فرقی با نسل اول دارد؟
ایتنا- نسل دوم عینک گوگل با همکاری Lumus ساخته خواهد شد تا بحث ویدئو را در نسل دوم خود توسعه دهد!
گوگل گلس 2 اسرائیلی می شود


با عرضه عمومی نسل اول عینک گوگل به قیمت ۱۵۰۰ دلار(گفته می شود هزینه ساخت فقط ۱۵۰ دلار است)، نجوای نسل دوم گوگل گلس آنهم با همکاری کمپانی اسرائیلی به گوش می رسد.


تیم تحقیقاتی گوگل، قصد ساخت نسل دوم متفاوت و برجسته تر از نسل اول را داشته و با ورود فاکتورهای نوین فناوری به آن می خواهد حاصل کار آزمایشگاهی خود را به زودی نشان دهد.

نکته لورفته اینکه تیم تحقیقاتی مشارکت فعالی را با یک کمپانی اسرائیلی بنام Lumus شروع کرده تا بحث ویدئو را در نسل دوم خود توسعه دهد!

این کمپانی در زمینه ابزار پوشیدنی روی سر با فناوری های نوین کار کرده و بحث ویدئو و جاسوسی از طریق ابزارهای ویدئویی ضمیمه شده به بدن (لنز قابل ضبط ویدئویی داخل چشم) را دنبال می کند. البته فعلا یکی از محصولات این کمپانی بنام DK-32 و OE-31 (نمایش داده شده در نمایشگاه لاس وگاس ۲۰۱۲) بیشتر مد نظر تیم تحقیقاتی گوگل گلس بوده که هر لنز آن نمایشگر مینیاتوری مجزایی داشته و با اتصال به یک باکس آنچه تعریف شده را به صورت آنلاین و آفلاین نشان می دهد.


مدل DK40 کمپانی لوموس در لاس وگاس ۲۰۱۴ به مدل مد نظر گوگل بسیار نزدیک شده و ضمن اجرای اپ های اندرویدی، نمایشگر پروژکتوری را روی عینک به ارمغان آورده است.

آنچه تاکنون رخ داده در حد استانداردهای تحقیقاتی و نه تجاری با لوموس بوده و اینکه محصول نهایی گوگل گلس ۲ به تولید انبوه برسد، هنوز نهایی نشده است.

حالا که گوگل روی نسل دوم کار می کند آیا مردم باید اولین عرضه عمومی عینک گوگل که شروع شده است را با احتیاط شروع کنند؟ گفتنی است مشکلات حقوقی و نقض حریم خصوصی افراد هنوز در مورد گوگل گلس پابرجاست و انی در حالی است که گفته می شود هزینه نهایی ساخت آن برای گوگل ۱۵۰ دلار می شود که ۱۵۰۰ دلار می فروشد.
کد مطلب: 30546
نام شما
آدرس ايميل شما


سجاد
feedback
یا خدا ... اینجا هنوز نیومده زدند پیش فروش 6تومن :|
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام