۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴

فروش عمومی عینک گوگل آغاز شد

ایتنا- گوگل فروشعینک هوشمند خود با قیمت این مدل 1500 دلار آغاز کرد.
فروش عمومی عینک گوگل آغاز شد


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از تک کرانچ، همراه با این عینک یک فریم رایگان و همین طور محافظ عینک آفتابی که جلوی تشعشعات مزاحم خورشید را می‌گیرد نیز عرضه می‌شود.


این عینک پیش از این به طور محدود برای برخی کاربران حرفه‌ای و متخصصان عرضه شده بود. عینک دیجیتال گوگل عکاسی و فیلم‌برداری را ممکن کرده و به کاربران امکان می‌دهد بر روی شیشه عینک که در واقع یک نمایشگر است به اینترنت و اطلاعات ارزش افزوده در مورد محیط اطراف خود دسترسی داشته باشند.

همچنین برنامه‌های مختلفی نیز بر روی این عینک‌ها قابل نصب است که هر یک امکانات خاصی را به کاربران ارائه می دهند.

در حال حاضر مهم ترین مانع بر سر راه همه گیر شدن این عینک قیمت بالای آن است. بررسی‌ها نشان می دهد ساخت این عینک برای گوگل چندان پرهزینه نیست و این شرکت با هدف کسب سود بیشتر آن را با چند برابر هزینه تولید عرضه می نماید.

دوربین یاد شده مجهز به نسخه ۴.۴ سیستم عامل آندروید بوده و در آن از پلاستیک پلاروید خاصی استفاده شده تا عکاسی با دقت ۵ مگاپیکسل و تصویر برداری با وضوح 720p ممکن شود.

این عینک قادر به درک برخی فرامین صوتی نیز هست. سازگاری با وای – فای و بلوتوث و همین طور ۱۲ گیگابایت حافظه برای ذخیره داده ها در کنار امکان ذخیره اطلاعات در سرویس کلود گوگل از ویژگی های این عینک است.
کد مطلب: 32247
نام شما
آدرس ايميل شما


سامان
feedback
Iran, Islamic Republic of
ایران توی اکثر این سیستم ها تحریم هست و اکثر امکانات هم فیلتر شده !
رسما باید فقط صفحه ی پیوند هارو ببینیم با این عینک. خریدش فایده نداره!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام