۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶

میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در جهان: ۳.۸ مگابیت در ثانیه

ایتنا - این روند سیر صعودی داشته و میانگین سرعت اینترنت مردم جهان در سال 2013 میلادی نسبت به سال قبل از آن 38 درصد بیشتر شده است.
میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در جهان: ۳.۸ مگابیت در ثانیه


میانگین سرعت دسترسی کاربران جهانی به اینترنت همچنان رو به افزایش است و این طور که بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد، کاربران جهانی هم‌اکنون با میانگین سرعت ۳.۸ مگابیت در ثانیه به اینترنت متصل می‌شوند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مرکز Akamai Technologies بر اساس آخرین بررسی خود به این نتیجه رسیده است که میانگین سرعت دسترسی مردم جهان به اینترنت نسبت به فصل گذشته ۵.۵ درصد افزایش یافته است.

با این وجود، نیمی از مناطقی که نام آنها در لیست ۱۰ کشور برتر ارایه‌کننده خدمات اینترنتی به چشم می‌خورد طی فصول گذشته با کاهش میانگین سرعت اینترنتی خود همراه بوده‌اند که در بین این کشورها از هلند با کاهش ۰.۷ درصدی وجود دارد تا لاتویا با کاهش ۶.۷ درصدی.

کشور کره جنوبی که در سه ماه گذشته با کاهش ۱.۱ درصدی میانگین سرعت اینترنت خود مواجه شده است همچنان سریع‌ترین خدمات اینترنتی در جهان را در اختیار مردم خود می‌گذارد و میانگین سرعتی که کره‌ای به اینترنت متصل می‌شوند ۲۱.۹ مگابیت در ثانیه است.

البته بد نیست بدانید که در این دوره زمانی سه ماهه برخی کشورها هم با افزایش سرعت اینترنت خود مواجه شدند.

به عنوان مثال در کشور ایرلند میانگین سرعت دسترسی به اینترنت با رشد ۸.۴ درصدی به ۱۰.۴ مگابیت در ثانیه رسید و در آمریکا این رقم با رشد ۲ درصدی ۱۰ مگابیت در ثانیه محاسبه شد و با این روند برای نخستین بار میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در ۱۰ کشور برتر جهان بالاتر از ۱۰ مگابیت در ثانیه محاسبه شد.

لازم به ذکر است که این روند در طول یک سال گذشته نیز سیر صعودی داشت.
بر این اساس میانگین سرعت اینترنت مردم جهان در سال ۲۰۱۳ میلادی نسبت به سال قبل از آن ۳۸ درصد بیشتر شد.
 
کد مطلب: 30285
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام