۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۲

تلفن همراه بند ناف دیجیتالی جوانان شد/ نسبت چک کردن موبایل با سن افراد

ایتنا- گوشی موبایلمان دیگر به عضوی از بدنمان که همیشه همراهمان است تبدیل شده پس پر بیراه نیست که لقب بندناف را به خود بگیرد!
تلفن همراه بند ناف دیجیتالی جوانان شد/ نسبت چک کردن موبایل با سن افراد


این روزها که جوانان به وفور از تلفن های همراه خود برای ارسال پیامک ، برقراری تماس و وب گردی استفاده می کنند جای تعجب ندارد که تلفن همراه "بند ناف دیجیتالی" جوانان توصیف شود.


به گزارش ایتنا از  مهر، محققان انگلیسی در یک بررسی بر روی دو هزار نفر، دریافته اند جوانان ۱۸ تا ۲۴ ساله به تلفن همراه خود اعتیاد دارند و آن را در هر ۹ دقیقه و ۵۰ ثانیه چک می کنند.

یک پسر جوان به طور معمول تلفن خود را هر ۲۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه و یک دختر جوان آن را هر ۲۶ دقیقه و ۱۵ ثانیه چک می کند.

از هر ۲۰ نفر در این گروه سنی، یک نفر در ساعات بیداری خود هر دقیقه تلفن همراه اش را چک می کند.

در این بررسی که بر روی دو هزار نفر انجام شده است، نشان می دهد افراد بین ۲۵ تا ۳۴ ساله میزان بسیار اندکی کمتر، به تلفن همراه وابسته هستند و هر ۹ دقیقه و ۵۵ ثانیه آن را نگاه می کنند.

این فاصله برای افراد ۳۵ تا ۴۴ ساله به ۲۱ دقیقه، افراد ۴۵ تا ۵۴ ساله به ۳۶ دقیقه و برای افراد ۵۵ تا ۶۴ ساله به یک ساعت و نیم افزایش می یابد.

اما حتی افراد ۶۵ ساله به بالا نیز زمان زیادی از اوقات فراغت خود را صرف تلفن همراه خود می کنند و آن را هر ۴۷ دقیقه چک می کنند.

این بررسی که برای شرکت نرم افزاری Kana Software انجام شده است نشان می دهد یک شهروند انگلیسی از ۷.۴ شیوه مختلف برای ارتباطات الکترونیکی خود در شش ماه اخیر استفاده کرده است.
کد مطلب: 29363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام