۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۳

مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل معرفی شد

ایتنا - دو شرکت LG و گوگل برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 5.95 اینچی را در نظر گرفته‌اند که تصاویر در آن با کیفیت 1080 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.
مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل معرفی شد


پس از انتشار شایعات فراوان طی ماه‌های گذشته، سرانجام تایید شد که شرکت LG مراحل پایانی ساخت مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل موسوم به Nexus 5 را پشت‌سر می‌گذارد.


به گزارش ایتنا، منابع آگاه اعلام کردند که دو شرکت LG و گوگل برای این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی ۵.۹۵ اینچی را در نظر گرفته‌اند که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند و در کنار آن حافظه داخلی گوشی با حجم ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت عرضه می‌شود.

همچنین گفته شه است که این محصول رم ۲ گگیابایتی دارد و از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به پردازنده پرقدرت چهار هسته‌ای Snapdragon ۸۰۰ با توان ۲.۳ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر و همچنین باتری بادوام ۲۳۰۰ mAh اشاره کرد.

مدل بعدی گوشی هوشمند گوگل دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی دارد که دوربین دوم آن با کیفیت ۱.۳ مگاپیکسل امکان برقراری تماس‌های تصویری را فراهم می‌کند.

پیش‌تر منابع آگاه گزارش داده بودند که این محصول احتمالا با شارژر بی‌سیم وارد بازار می‌شود که البته هنوز خبری در این زمینه منتشر نشده است.

منابع همچنین اخباری را در مورد استفاده از حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و حسگرهای مجاورتی مخصوص نور و فشار محیط در این گوشی منتشر کرده‌اند.
 
کد مطلب: 27844
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام