۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۰

فورد یک شرکت نرم افزاری نوپا را خرید

ایتنا- لیویو نام شرکتی است که نرم‌افزارهای ارتباطی ویژه خودروها را طراحی می‌کند و توسط کمپانی بزرگ فورد خریداری شده است.
فورد یک شرکت نرم افزاری نوپا را خرید


شرکت خودروسازی فورد یک شرکت‏ نرم‏‌افزاری نوپا را که در زمینه طراحی نرم‏‌افزارهای ارتباطی ویژه خودرو‌ها تخصص دارد، خریده است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب‏‌سایت cbronline، شرکت خودروسازی فورد یک شرکت نوپای نرم‌‏افزاری به نام لی‏ویو (Livio) را به قیمت ۱۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

لی‏ویو در زمینه توسعه نرم‏‌افزارهای ارتباطی ویژه خودرو‌ها تخصص دارد. خرید این شرکت به فورد کمک می‌‏کند ظرفیت‏‌های ارتباطی خودروهای خود را افزایش دهد. مهندسان فورد نیز به کمک لی‏ویو خواهند توانست شیوه‌‏های ارتباط بین گوشی‏‌های هوشمند و خودروهای خود را ارتقا بخشند.

یکی دیگر از مزایای خرید این شرکت برای فورد این است که می‌‏تواند به تقاضای فزاینده مشتریان خود برای دسترسی امن به محتو‌اهای الکترونیک در داخل خودرو پاسخ دهد.

شرکت فورد اعلام کرده است با خرید این شرکت خواهد توانست به مجموعه‏‌ای از توسعه‏‌دهندگان نرم‌‏افزاری دسترسی داشته باشد.
قرار است کارکنان لی‏ویو در قالب یکی از زیرشاخه‌‏های فورد ولی به صورت مستقل به کار خود ادامه دهند.

کارکنان این شرکت نوپا در زمینه توسعه راهکارهای اطلاعاتی و سرگرمی نرم‌‏افزار محور و ارتقا ارتباط بین سخت‏‌افزار‌ها و نرم‌‏افزار‌ها تخصص دارند.

مدیران فورد و لی‏ویو هر کدام طی اظهارات جداگانه‏‌ای گفته‌‏اند امیدوارند به کمک یکدیگر بتوانند دسترسی مشتریان فورد به فناوری‏‌های نوین را افزایش دهند.

گفتنی است شرکت فورد استفاده از نرم‌‏افزارهای ارتباطی ویژه خودرو‌ها را از سال ۲۰۰۷ و با معرفی سیستم فورد سینک (Ford SYNC) آغاز کرد.
کد مطلب: 27731
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام