۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۳

شرکت ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وارد دنیای ابزارهای همراه کرد

ایتنا- شرکت ادوبی قابلیت‏‌های جدیدی را به خدمات بازاریابی تحت پردازش ابری خود افزوده است که کاربران به کمک آن می‌‏توانند از این خدمات بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.
شرکت ادوبی خدمات بازاریابی ابری خود را وارد دنیای ابزارهای همراه کرد



 شرکت ادوبی که یکی از عرضه‌‏کنندگان مطرح راهکارهای بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری در جهان است، اعلام کرده است از این پس بازاریاب‏‌ها می‌‏توانند از خدمات بازاریابی تحت فناوری پردازش ابری این شرکت که به مارکتینگ کلود مشهور است، بر روی ابزارهای همراه نیز استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌‏سایت destinationcrm، خدمات همراه راهکار بازاریابی ابری ادوبی دارای قابلیت‏‌های جدیدی است که از جمله آن‌ها می‌‏توان به رابط کاربری جدید این خدمات برای بازاریابانی که از ابزارهای همراه استفاده می‌‏کنند، قابلیت هدف‏گیری تجربه مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه که بر اساس فناوری مکان‏یابی جی پی اس انجام می‌‏شود و غیره اشاره کرد.

بازاریاب‏‌ها به کمک یکپارچگی این خدمات با فناوری جی پی اس می‌‏توانند شناخت دقیق‏تری از مشتریان و تجربه‏‌های آن‌ها داشته باشند.

مثلاً می‌‏توانند میزان رفت‏ و آمد آن‌ها به فروشگاه‏‌ها، رویدادهای ورزشی و یا کنسرت‏‌ها را به طور دقیق بررسی کنند. قابلیت دیگری که ادوبی به این خدمات افزوده است «تحلیل اَپ‏‌های همراه» نام دارد.

بازاریاب‏‌ها به کمک این قابلیت می‌‏توانند نحوه استفاده مشتریان از اپ‏‌های نصب شده بر روی ابزارهای همراه خود را بررسی کنند.

قابلیت دیگری نیز به این خدمات افزوده شده است که بازاریاب‏‌ها به کمک آن می‌‏توانند مشتریان خود را بر حسب اپ‏‌هایی که استفاده می‌‏کنند دسته‌‏بندی کنند.

قابلیت‏‌هایی که شرکت ادوبی به خدمات بازاریابی همراه خود افزوده است سیستم عامل‏‌های مختلفی مثل اندروید، آی او اس، بلک بری ۱۰، ویندوز فون ۸، ویندوز ۸ و مک او اِس ایکس را پشتیبانی می‌‏کند.
کد مطلب: 28371
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام