۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۶

انتظارات از وزیر آینده ارتباطات

ایتنا- آزاده داننده، معتقد است تخصص و شناخت از وضعیت کشور و نیز شناخت دقیق از صنف IT، انتظاراتی است که می‌تواند از وزیر ارتباطات دولت جدید داشت.


رئيس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: وزیر جديد ارتباطات با شناختی دقیق از فعاليت صنف فناوری اطلاعات باید بتواند ساماندهی لازم را اعمال كرده و دغدغه های بخش خصوصی را مورد توجه خود قرار دهد.



به گزارش ایتنا از مهر، آزاده داننده، تخصص، دانش و شناخت از وضعیت کشور را از جمله مواردی دانست که در تعیین وزیر ارتباطات دولت يازدهم باید مدنظر قرار گیرد و گفت: این فرد نباید با حوزه فناوری اطلاعات بیگانه باشد.

وی با تاکید بر اینکه وزیر ICT باید از بدنه اين وزارتخانه انتخاب شود و با شناختی دقیق از صنف فناوری اطلاعات بتواند این حوزه را ساماندهی کند، اظهار داشت: آشنایی با دغدغه های بخش خصوصی باید مورد تاکید این فرد باشد كه اين امر با تجربه كافي فرد و همچنين در تعامل سازنده با اين بخش امكان پذير است.

داننده حمایت از بخش خصوصی را از دیگر ملزوماتی دانست که باید مورد توجه واقع شود و ادامه داد: تعامل با بخش خصوصي در اجراي پروژه های فناوری اطلاعات سبب می شود که فعاليت هاي اين بخش توسعه يافته و منجر به توسعه فناوری اطلاعات در کشور خواهد شد.
کد مطلب: 26811
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام