۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶

انتقاد شدید نماینده جیرفت از کاهش سرعت اینترنت

ایتنا - ​​​​​​​نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت: پایتان را از روی سیم بردارید.
انتقاد شدید نماینده جیرفت از کاهش سرعت اینترنت


ذبیح الله اعظمی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به عیسی زارع‌پور گفت: سرعت اینترنت نه تنها افزایش نیافت بلکه به شدت کاهش یافت به طوری که دانش آموزان و دانشجویان دچار مشکل شدند و فضای کسب و کار آسیب دیده است. آقای وزیر! پایتان را از روی سیم بردارید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: طبق اعتراف همکارانتان زیرساخت‌های اینترنت در استان کرمان مشکل اساسی دارد. فورا اقدامی کنید.

وی با بیان اینکه آیا نمایندگان مجلس برگه دریافتی حقوق  کارمندان قوه قضائیه استان‌ها را دیده‌اند؟ گفت: حقوق یک کارمند دادگاه با سابقه بیش از ۱۰ سال، کمتر از پنج میلیون تومان است. لطفا با طرح تسری حقوق کارکنان قوه قضائیه از حق از عزیزان دفاع کنید.

اعظمی در تذکری به وزیر تعادن، کار و رفاه اجتماعی گفت: دانش آموختگان از خیر رفاه و آسایش گذشتند. به جای اینکه نیروی انسانی و دانش آموختگان را سر کار بگذارید، به آنها شغل بدهید. به خصوص برای دانش آموختگان حوزه کشاورزی شغل بدهید و برای ناظران بخش کشاورزی فکری بکنید تا از ظرفیت آنها برای توسعه بخش کشاورزی استفاده شود.
کد مطلب: 66884
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
«نماینده مردم جیرفت در مجلس یازدهم از کاهش سرعت اینترنت در کشور انتقاد کرد و خطاب به وزیر ارتباطات گفت: پایتان را از روی سیم بردارید.»
در تایید باید گفت ، این بنده حقیر دقیقا یک ساعت است برای فعال سازی همراه بانک تلاش کردم ، که به علت کندی ارسال پیامک رمز ورود و کندی سرعت اینترنت موفق نشدم ، به عبارتی حتی برای پرداخت قبوض که اینترنتی شده ، سرعت بسیار کند و در عمل غیر ممکن است ، و فقط اعصاب خرد کنی شده ، برای پرداخت قبوض هم باید در طی روز بسیار بسیار وقت گذاشت و مدام تلاش کرد تا بتوان یک قبض ساده را پرداخت کرد ، چرا ؟ خدا را خوش میاد ، همه امور را اینترنتی کردید و اصل قضیه که همان اینترنت است را اینگونه نابسامان کرده اید ، لطفا ، عزیزان تکلیف ما را برای انجام امور اداری داخلی که توسط اینترنت باید انجام شود ، مشخص کنید .
feedback
Iran, Islamic Republic of
خواهشا سرعت رو افزایش بدید . حتی گاهی آپارات هم نمیشه تماشا کرد.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام