۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۳۸

برطرف نشدن رخنه كشف شده توسط گوگل در سه شنبه اصلاحیه مایكروسافت

ایتنا- یك آسیب پذیری در ویندوز كه توسط یكی از مهندسان شركت گوگل كشف شده است در سه شنبه اصلاحیه ماه ژوئن مایكروسافت اصلاح نشد.
برطرف نشدن رخنه كشف شده توسط گوگل در سه شنبه اصلاحیه مایكروسافت


شركت مایكروسافت سه شنبه گذشته پنج به روز رسانی امنیتی را برای محصولات خود منتشر كرد. یكی از این اصلاحیه ها در رده امنیتی "بحرانی" و چهار اصلاحیه دیگر در رده امنیتی "مهم" قرار داشتند. اما یك آسیب پذیری در ویندوز كه توسط یكی از مهندسان شركت گوگل كشف شده هم چنان برطرف نشده است. 


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، Tavis Ormandy، مهندس امنیت اطلاعات شركت گوگل مشكلی را در ویندوز ۲۰۰۰، ویندوز xp، ویندوز سرور ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ كشف كرده است كه حق دسترسی های كاربری كه به سیستم وارد شده است را تحت تاثیر قرار می دهد. Ormandy این رخنه اصلاح نشده را به طور عمومی منتشر كرده است. 

این شركت اظهار داشت كه تاكنون هیچ حمله ای كه از این مشكل سوء استفاده كرده باشد گزارش نشده و هم چنین راهنمایی امنیتی كه این رخنه را تایید كند منتشر نشده است. 

روز پنج شنبه شركت مایكروسافت تایید كرد كه مشكل كشف شده توسسط شركت گوگل در سه شنبه اصلاحیه ماه ژوئن اصلاح نشده است. 

Dustin Childs، مدیر گروه Trustworthy Computing در مایكروسافت گفت: شركت مایكروسافت آسیب پذیری های تازه كشف شده را به دقت بررسی می كند و به روز رسانی های امنیتی مرتبط با آن را بر روی سیستم عامل ها و برنامه های كاربردی تحت تاثیر قرار گرفته آزمایش می كند و زمانیكه راه حل قابل اطمینان و مناسب را بدست آورد، آن را منتشر می كند.
کد مطلب: 26554
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام