۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷

مایكروسافت هفت به روز رسانی امنیتی را منتشر خواهد كرد

ایتنا-شركت مایكروسافت پیش هشدارهای سه شنبه اصلاحیه ماه ژوئن را منتشر كرد. دو به روز رسانی حداقل حاوی یك آُسیب پذیری بحرانی می باشند.
مایكروسافت هفت به روز رسانی امنیتی را منتشر خواهد كرد


شركت مایكروسافت پیش هشدارهای سه شنبه اصلاحیه ماه ژوئن را منتشر كرد. این شركت هفت بولتن و به روز رسانی امنیتی را منتشر خواهد كرد. دو به روز رسانی حداقل حاوی یك  آسیب پذیری بحرانی می باشند.


به گزارش ایتنا از مرکز ماهر، بولتن یك یك مشكل بحرانی اجرای كد در IE می باشد كه تمامی نسخه های IE را از جمله IE 11 در ویندوز ۸.۱ تحت تاثیر قرار می دهد. نسخه های Server Core از ویندوز سرور تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار ندارند.

بولتن دو غیرعادی است زیرا بخشی از محصولات آفیس و ویندوز را تحت تاثیر قرار می دهد. یك آسیب پذیری اجرای كد از راه دور است و برای تمامی نسخه های ویندوز در رده امنیتی بحرانی قرار دارد.

هم چنین این آسیب پذیری برای كنسول Microsoft Live Meeting ۲۰۰۷ و تمامی نسخه های Microsoft Lync به استثنای Lync Server در رده امیتنتی بحرانی قرار دارد. این مشكل برای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ در رده امنیتی مهم قرار گرفته است. آفیس ۲۰۱۳ تحت تاثیر قرار ندارد.

مابقی آسیب پذیری ها دارای رده امنیتی مهم می باشند. بولتن سه تنها آفیس ۲۰۰۷ و Microsoft Office Compatibility Pack Service Pack ۳ را تحت تاثیر قرار می دهد.

بولتن چهار و پنج اطلاعاتی در خصوص افشای مشكلات در ویندوز و سرور Lync را ارائه می دهد. بولتن شش یك مشكل انكار سرویس در تمامی نسخه های ویندوز است و بولتن هفت یك مشكل جاسوسی كردن است كه ویندوز ۷، ۸.x و سرور ۲۰۱۲ را تحت تاثیر قرار می دهد.
کد مطلب: 30840
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام