۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۱

راز ایمیل‌های مخوف در سینه پسر همسایه

ایتنا- متهم با ارسال ایمیل حاوی عکس و مطالب توهین آمیز نسبت به همسر و فرزند شاکی، موجب عصبانیت و در نتیجه شکایت وی را فراهم آورده بود.
راز ایمیل‌های مخوف در سینه پسر همسایه


کارآگاهان پلیس فتای پایتخت پسر جوانی را که با ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز سعی بر هتک حیثیت دختری ۱۵ ساله داشت، دستگیر کردند.



به گزارش ایتنا از ایسنا، مردی ۵۲ ساله به نام «رضا» در سی‌ام اردیبهشت ماه سال‌جاری، با در دست داشتن شکایت‌نامه‌ای به پلیس فتای پایتخت مراجعه کرد و در حالی که هیچ تسلطی بر اعصاب خود نداشت، به کارآگاهان پلیس گفت مدتی است فردی ناشناس با ارسال ایمیل‌های توهین‌آمیز حاوی عکس‌های همسر و دخترش او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد.

با ثبت اظهارات این مرد، کارآگاهان پلیس فتای پایتخت اقدام به مستندسازی و استخراج ادله دیجیتال کرده و ظرف ۴۸ ساعت از تحقیقات، مشخص شد که متهم در طبقه فوقانی آپارتمان شاکی زندگی می‌کند که اقدامات قانونی برای دستگیری و توقیف تجهیزات یارانه‌ای متهم، انجام و وی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 

متهم که جوانی ۲۰ ساله به نام «امیر» بود، هنگام مواجهه با ادله پلیسی، لب به اعتراف گشود و با بیان اینکه با دختر ۱۵ ساله شاکی به نام «طناز» مدت سه سال است که رابطه دوستانه‌ای دارد، عنوان کرد که در طول این مدت چند بار نیز در منزل شاکی با وی ارتباط نامشروع برقرار کرده و در طول این مدت به صورت مداوم از طریق بلوتوث، sms و ارسال ایمیل با یکدیگر در ارتباط بودند.

تحقیقات پلیسی از این متهم ۲۰ ساله ادامه داشت تا این که شاکی پرونده هنگامی که از این موضوع مطلع شد، ابتدا از هوش رفت و با مراجعه سریع اورژانس و اقدامات آنان، هوشیاری خود را به دست آورد و در ابتدا ضمن انکار هر گونه رابطه میان دختر ۱۵ ساله با پسر همسایه عنوان کرد که هیچ‌گاه دخترش اقدام به چنین کاری نخواهد کرد، اما هنگامی که با تایید «طناز» روبرو شد، متوجه عمق ماجرا شد.

بررسی‌های پلیسی نشان داد که پدر این خانواده به دخترش در سن ۱۲ سالگی گوشی تلفن‌همراه هدیه داده و این وسیله سبب آشنایی متهم با دختر شاکی شده است.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی پایتخت از خانواده‌های ایرانی تقاضا کرد، خطر هجوم فرهنگی را جدی گرفته و با نظارت و آموزش صحیح، از هر گونه ابزار و تجهیزات نوین، در راستای علم و کرامت انسانی از هر گونه بی‌بند و باری درون خانواده خود جلوگیری کنند.
کد مطلب: 26377
نام شما
آدرس ايميل شما


محبوبه
feedback
خیلی ناراحت شدم خدا به پدر مادرش صبر بده بیچاره ها چه عذابی کشیدن چقدم که سن دختره کم بوده:(
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام