۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۲۴

نوکیا ۸۰ سهم بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی را در دست دارد

ایتنا- ۸۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار نوکیا است.
نوکیا ۸۰ سهم بازار جهانی گوشی‌های ویندوزی را در دست دارد



شرکت نوکیا به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند ویندوزی تبدیل شده است و این طور که اخبار جدید نشان می‌دهند، ۸۰ درصد بازار جهانی گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ در اختیار نوکیا است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از سی‌کینگ‌آلفا، انتشار این خبر موجب شد تا ارزش سهام نوکیا طی چند روز گذشته در تالارهای بورس افزایش یابد. 

بسیاری از سرمایه‌گذاران بر این باورند که پس از یک دوره رکورد و سقوط در بازار جهانی، این اتفاق می‌تواند بار دیگر نوکیا را زنده کند.

این طور که اخبار رسیده نشان می‌دهند، ارزش هر سهم نوکیا در تالار بورس در تاریخ ۲ ژانویه سال جاری ۴.۱۱ دلار بود که این رقم در تاریخ اول آپریل با کاهش ۲۰.۶۸ درصدی به ۳.۲۶ دلار رسید تا بر این اساس ارزش هر سهم نوکیا به کمترین میزان خود در ۱۰ سال گذشته برسد.

بررسی‌ها نشان داده است که Lumia ۹۲۰ محبوب‌ترین گوشی هوشمند نوکیا محسوب می‌شود که ۱۴ درصد بازار جهانی این شرکت فنلاندی در اختیار این گوشی هوشمند ویندوزی است. 

همچنین باید اعلام کرد که برای گوشی هوشمند Lumia ۸۰۰ نیز سهم مشابهی اعلام شده است.

در رتبه دوم لیست محبوب‌ترین گوشی‌های نوکیا Lumia ۷۱۰ با ۱۳ درصد قرار دارد که پس‌ از آن به ترتیب گوشی‌های Lumia ۶۱۰ و Lumia ۸۲۰ با ۱۱ و ۸ درصد قرار گرفته‌اند.
کد مطلب: 25816
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام