۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۸

گوشی ارزان اندرویدی نوکیا مجهز به کیت کت به قیمت 110 دلار

ایتنا- نرماندی، نام گوشی جدید نوکیا است که مجهز به اندروید است و برای خریدارانی با توانایی مالی کمتر طراحی شده است.
گوشی ارزان اندرویدی نوکیا مجهز به کیت کت به قیمت 110 دلار


نوکیا خود را برای کنفرانس جهانی موبایل بارسلونا با دست پر آماده می کند و گوشی اندرویدی Nokia X A110 به قیمت ۱۱۰ دلار مجهز به کیت کت یکی از آنهاست.


این گوشی که با اندروید مخصوص نوکیا (با نام نرماندی) ساخته شده دارای پردازنده ۱ گیگاهرتزی دو هسته ای است و ۵۱۲ مگابایت رم دارد.
حافظه دستگاه ۴ گیگ تعریف شده و با اسلات مخصوص می توان حافظه دستگاه را تا ۳۲ گیگ بالا برد.

(لازم به ذکر است که کیت کت حدود ۴ گیگ فضا لازم دارد اما نرماندی، اندروید بهینه شده است که فضای کمی را اشغال کرده و ضروریات این سیستم عامل روی آن نصب شده است به همین خاطر در این مشخصات می بینید که کل حافظه داخلی دستگاه ۴ گیگ تعریف شده است و برای دانلود و نصب برنامه های جدید حتما باید حافظه میکرو اس دی به آن اضافه کنید. نکته دیگر اینکه نرماندی فروشگاه مستقل برای دانلود اپ‌ها داشته و به فروشگاه گوگل پلی وصل نیست اما اپ های محبوب مانند اسکایپ، توئیتر و فیس بوک و ... را به صورت کارخانه ای روی آن نصب شده خواهید داشت.)

این گوشی ارزان قیمت که برای کاربرانی با جیب های کوچک (توانایی خرید محدود) ساخته شده همچنین مجهز به وای فای و بلوتوث ۴ بوده و دوربین گوشی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

عکسها نیز ۲۵۹۲ در ۱۹۴۴ پیکسل ذخیره می شوند. نداشتن دوربین جلو یکی از فاکتورهای ارزان بودن گوشی است و گفته می شود نمایشگر دستگاه ۴ اینچی بوده و رزولوشن آن ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است.

نوکیا ۲۴ فوریه در کنفرانس خبری در بارسلونا، از گوشی ها و سیاستهای جدید توسعه گوشی های هوشمند و تبلت خود سخن خواهد گفت.
کد مطلب: 29520
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام