۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۴

بی‌اعتنائی بازار حافظه به عرضه ویندوز 8

ایتنا- ویندوز 8 قرار بود بسیاری از آمال و آرزوهای مایکروسافت و البته بازار سخت‌افزار را برآورده کند اما گویا این نسخه ویندوز، شانس زیادی برای تحقق این اهداف ندارد!
بی‌اعتنائی بازار حافظه به عرضه ویندوز 8


در حالی که تصور می‌شد عرضه ویندوز ۸ موجب رونق بازار سخت‌افزار شود، در عمل چنین چیزی رخ نداده است. 


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وی.تری، بررسی‌های موسسه تحقیقاتی IHS نشان می‌دهد که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز باعث تقویت قابل توجه بازار DRAM نمی‌شود، این در حالی است که در گذشته عرضه نسخه‌های مختلف ویندوز معمولاً تکانی اساسی به این بازار داده و آن را پررونق تر می‌کرد.

بر اساس برآوردهای IHS در گذشته به طور سنتی عرضه ویندوز باعث رشد دو رقمی فروش در بازار DRAM می شد، اما امسال بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بهترین شرایط بازار DRAM به خاطر عرضه ویندوز ۸ تنها قرار است ۸ درصد رشد کند.

در کنار مشکلات جدی اقتصادی یکی از علل این رشد کمتر از حد انتظار آن است که برای مهاجرت به ویندوز ۸ به روزرسانی جدی سخت‌افزاری نیازی نیست و رایانه‌هایی که توان اجرای ویندوز ۷ را داشته باشند می‌توانند به سادگی ویندوز ۸ را هم اجرا کنند.

مایکروسافت هفته گذشته رسماً از ویندوز ۸ و همین طور نسخه همراه آن موسوم به ویندوز RT رونمایی کرد و آن را یک محصول فعال و کامل توصیف نمود.
کد مطلب: 24247
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام