۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹

فروش 60 میلیونی ویندوز 8 مایکروسافت

ایتنا- گویا ویندوز 8 برخلاف بدشانسی‌های پیش آمده در بدو ورود به بازار، فروش نسبتا خوبی داشته اما بااین وجود نتوانسته تغییر چندانی در بالافرتن فروش رایانه‌ای شخصی ایجاد کند.
فروش 60 میلیونی ویندوز 8 مایکروسافت


مایکروسافت ۶۰ میلیون نسخه از سیستم عامل جدید ویندوز ۸ را در عرض ۱۰ هفته از زمان عرضه به بازار، به فروش رساند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه این رقم شروع قدرتمندی برای ویندوز ۸ محسوب می‌شود اما این محصول جدید موفق نشده فروش رایانه‌های شخصی را بالا ببرد.


مدیر مالی بخش ویندوز مایکروسافت در حاشیه نمایشگاه محصولات الکترونیکی لاس وگاس (CES) به تحلیلگران و سرمایه‌گذاران اظهار کرد: فروش ویندوز ۸ همانند فروش ویندوز ۷ رو به رشد است. 

وی تنها به ارائه آمار کلی اکتفا کرد و مشخص نکرد چه میزان از این فروش به صورت عمده به سازندگان رایانه و چه تعداد به صورت مجوز و ارتقاء برای کاربران شخصی بوده است.

جدیدترین آمار فروش ویندوز ۸ نشان می‌دهد مایکروسافت در ماه نوامبر حدود ۲۰ میلیون مجوز و ارتقاء به ویندوز ۸ را فروخته است. 

این شرکت میزان فروش این سیستم عامل را در نخستین ماه عرضه به بازار، ۴۰ میلیون نسخه اعلام کرده بود.

میزان فروش ویندوز ۸ نزدیک به ویندوز ۷ است که در طی ۹ ماه از زمان عرضه به بازار، ۱۹.۴ میلیون نسخه فروش در ماه داشت.

به گزارش رویترز، با روی آوردن مصرف کنندگان به دستگاه‌های رایانشی قابل حملی مانند رایانه‌های لوحی و تلفن‌های همراه، پیش‌بینی می‌شود، آمار نهایی فروش رایانه شخصی در سال ۲۰۱۲ که قرار است به زودی منتشر شود، نخستین کاهش سالانه در یک دهه گذشته را نشان دهد
کد مطلب: 24877
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام