۰
plusresetminus
شنبه ۱ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۳

علاقه کسب‌وکارهای کوچک به تبلیغات بر روی ابزارهای همراه در حال افزایش است

ایتنا- دلیل این رویکرد، بازگشت بیشتر سرمایه و سود مالی کسب‌وکارها از طریق این نوع از تبلیغات است.
علاقه کسب‌وکارهای کوچک به تبلیغات بر روی ابزارهای همراه در حال افزایش است


نتایج یک پژوهش جدید نشان می‌دهد کسب‌وکارهای کوچک و متوسط رفته رفته علاقه بیشتری به تبلیغات بر روی ابزار همراه نشان می‌دهند و بودجه‌ای را که صرف این نوع از تبلیغات می‌کنند، در حال افزایش است.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت eweek، نتایج مطالعه موسسه بورل آسوشیت (Borrell Associates) نشان می‌دهد که ۷۲ درصد از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط قصد دارند بودجه این نوع از تبلیغات را در دوازده ماه آینده افزایش دهند و یا ثابت نگه دارند.
 
۶۵ درصد از کسب‌وکارهایی که قصد افزایش بودجه این نوع تبلیغات را دارند، گفته‌اند در ۱۲ ماه آینده احتمالا این بودجه را بیش از ۳۰ درصد افزایش دهند.

حدود ۳۲ درصد نیز گفته‌اند قصد دارند این بودجه را بین ۱۱ تا ۲۰ درصد افزایش دهند. 

این پژوهش نشان می‌دهد کسب‌وکارهای کوچک در عین حالی که برای تبلیغات بر روی ابزارهای همراه تمرکز کرده‌اند، در جست‌و‌جوی پلتفرم‌های پیچیده‌ای هستند تا بتوانند تاثیر این نوع از تبلیغات را ارزیابی کنند.

حدود سه چهارم (۷۷ درصد) از کسب‌وکارهایی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، توانایی تحلیل عملکرد کمپین تبلیغاتی خود را «تا حدی مهم» تا «بسیار مهم» رده‌بندی کرده‌اند.

بر اساس این پژوهش، استقبال از تبلیغات از طریق ابزار‌های همراه در حال افزایش است.

حدود نیمی (۴۹ درصد) از ۱۳۰۰ کسب‌وکار کوچک و متوسطی که در این پیمایش شرکت کرده‌اند، گفته‌اند در گذشته از این نوع تبلیغات استفاده کرده‌اند و برگشت سرمایه بیشتری را تجربه کرده‌اند و همین امر باعث شده به فکر ادامه این نوع تبلیغات باشند.
کد مطلب: 23654
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام