۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۳

تاکید ۷۱ درصد سازمان‌ها بر افزایش استفاده از ابزارهای موبایلی

ایتنا- کارشناسان می‌گویند کاربردی‌ترین ابزار موبایل برای کسب‌وکارها، برنامه‌های مربوط به ایمیل‌ها است.
تاکید ۷۱ درصد سازمان‌ها بر افزایش استفاده از ابزارهای موبایلی


برنامه‌ها و ابزارهای کاربردی طی چند سال اخیر محبوبیت فراوانی به‌دست آورده‌اند. اما با توجه به پیش‌بینی‌های سال ۲۰۱۴ مبنی بر رشد بیش از پیش این ابزار‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های مستقر در آمریکای شمالی بار دیگر به صورت گسترده نرم‌افزارهای موبایلی را برای کارمندان خود مورد استفاده قرار خواهند داد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت cellular-news، آخرین مطالعه مرکز تحقیقاتی Frost & Sullivan نشان داد که ۴۸ درصد تصمیم‌گیرندگان و سیاستگزاران در سازمان‌ها تاکنون بین یک تا ۱۰ ابزار کاربردی را برای دستگاه‌های موبایلی کارمندان خود برگزیده‌اند و از آن‌ها استفاده می‌کنند.

مطالعه جدید این مرکز با عنوان «ابزارهای موبایلی سازمانی در آمریکای شمالی - ۲۰۱۳» انجام شد و کار‌شناسان در پایان دریافتند کاربردی‌ترین ابزار موبایلی برای کسب‌وکار‌ها، برنامه‌های مربوط به پست الکترونیکی بوده است و پس از آن هم ابزارهای موبایلی مربوط به اتوماسیون سیستم فروش بیشترین محبوبیت را داشته است.

کار‌شناسان در بررسی خود میزان استفاده سازمان‌ها از ابزارهای موبایلی و همچنین رفتارهای آتی مدیران در حوزه خدمات موبایلی سازمانی را مورد مطالعه قرار دادند و در این زمینه به‌خصوص روی ابزارهای بررسی دارایی‌های سازمان، اتوماسیون موبایلی فروش، مدیریت موبایلی نیروی کار و راهکارهای بی‌سیم پست الکترونیکی تاکید فراوان شد.

گزارش حاضر نتایج حاصل از مطالعه روی ۳۰۸ تصمیم‌گیرنده و مدیر ارشد سازمان‌های مستقر در آمریکای شمالی است که این افراد در اصل مسؤول خرید ابزارهای موبایلی برای سازمان خود بوده‌اند.

در این بررسی‌ها مشخص شد که ۷۱ درصد کسب‌وکار‌ها قصد دارند در سال ۲۰۱۴ میلادی تعداد ابزارهای موبایلی خود مخصوص دستگاه‌های الکترونیکی کارمندان را افزایش دهند.
کد مطلب: 30018
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام