۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۵
پاندا عرضه کرد

نسل جدید سخت‌افزارهای ضدویروس، ویژه شرکت‌های کوچک تا متوسط

ایتنا - تاکنون اغلب شرکت‌های کوچک تا متوسط به دلایل مختلف مانند منابع مالی اندک، و... از تأمین مؤثر امنیت اطلاعات در شبکه‌های کوچک خود محروم بوده‌اند.
نسل جدید سخت‌افزارهای ضدویروس، ویژه شرکت‌های کوچک تا متوسط


با تولید و ارائه نسل جدید سخت‌افزارهای ضدویروس و دستگاه های مدیریت یکپارچه تهدیدهای رایانه‌ای، از این پس شرکت‌های کوچک تا متوسط نیز می‌توانند از امکانات قدرتمند و متمایز سخت‌افزارهای امنیت شبکه استفاده کنند و قدرت دفاعی شبکه‌های رایانه ای خود را در برابر ویروس‌ها و بدافزارها افزایش دهند.

این در حالیست که تاکنون اغلب شرکت‌های کوچک تا متوسط به دلایل مختلف مانند منابع مالی اندک، فقدان نیروهای متخصص در زمینه امنیت اطلاعات، و یا عدم توجه شرکت‌های امنیتی به نیازهای خاص این مراکز، از تأمین مؤثر امنیت اطلاعات در شبکه‌های کوچک خود محروم بوده‌اند.

نسل تازه سخت‌افزارهای ضدویروس با عنوان Panda GateDefender Integra eSeries، از نوع دستگاه‌های مدیریت یکپارچه تهدیدها (UTM) هستند که با استقرار در درگاه‌های اصلی اینترنت شبکه از ورود هر گونه بدافزار و کد مخرب مبتنی بر اینترنت به درون محیط عملیاتی سازمان جلوگیری می‌کنند.


به گزارش ایتنا از شرکت Panda Security، تولید کننده نسل جدید سخت‌افزارهای UTM برای سازمان‌های کوچک، اکنون زمان آن رسیده است تا شرکت‌های کوچک و کم درآمد نیز مانند شرکت‌های بزرگ و ثروتمند به امکانات پیشرفته امنیتی مانند سخت‌افزارهای ضدویروس و یا ابزار مدیریت یکپارچه ‌تهدیدها دسترسی داشته باشند.

نسل جدید سخت‌افزارهای UTM، امکاناتی از قبیل فایروال قدرتمند برای پیشگیری از حملات هک، سیستم اختصاصی IPS برای تشخیص و جلوگیری از نفوذ، موتور قدرتمند ضدویروس و ضدبدافزار، فیلترینگ محتویات اطلاعاتی و اینترنتی در شبکه، موتور ضدهرزنامه، پشتیبانی از تمامی پروتکل‌های اصلی ارتباط سخت‌افزاری و اتصال به اینترنت، ایجاد شبکه‌های خصوصی مجازی (VPN) و نیز ایجاد شرایط دسترسی امن به اینترنت را به شرکت‌هایی با حداکثر ۵۰ رایانه سازمانی فراهم می‌آورد.

علاوه بر این، نسل جدید دستگاه‌های Panda GateDefender Integra دارای یک کنسول مدیریتی مرکزی مبتنی بر وب است که مدیران شبکه می‌توانند با یک اتصال ساده اینترنتی به آن، در هر زمان و از هر کجای جهان، وضعیت امنیت شبکه تحت نظارت خود را مدیریت کنند. 
 
برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به نشانی http://www.pandasecurity.com/enterprise/solutions/gatedefender-integra مراجعه فرمایید.
 
کد مطلب: 23614
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام