۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۵۸

همکاري شرکت‌هاي مايکروسافت و پاندا براي ارتقاي امنيت خدمات ابري

ایتنا- سيستم عامل "Windows Azure" مایکروسافت، اکنون داراي تنظيمات امنيتي و حفاظتي متنوعي است که ورود شرکت‌ها و مراکز سازماني به فضاي ابر و بهره‌گيري از خدمات ابري (Cloud Services) را تسهيل مي‌کند.


شرکت‌هاي Panda Security و Microsoft با امضاي يک قرارداد همکاري امنيتي، از ارائه نسل تازه‌اي از خدمات فناوري اطلاعات با امنيت بيشتر به شرکت‌ها و مراکز سازماني خبر دادند.

به گزارش ایتنا بر اساس اعلام پايگاه خبري Market Watch، با امضاي اين قرارداد همکاري، امکان ميزباني مستقيم و بي‌واسطه از نرم‌افزار امنيتي مبتني بر اَبر پاندا با عنوان Panda Cloud Office Protection براي سيستم‌هاي عامل مبتني بر ابر مايکروسافت Microsoft Windows Azure فراهم مي‌شود.

"Windows Azure" يک سيستم‌عامل مبتني بر ابر (PaaS) است که به‌عنوان نسل آينده سيستم‌هاي عامل و براي ميزباني، سفارشي‌سازي و مديريت نرم‌افزارهاي تحت وب طراحي شده است.

بنا بر اعلام مايکروسافت اين سيستم عامل جديد، اکنون داراي تنظيمات امنيتي و حفاظتي متنوعي است که ورود شرکت‌ها و مراکز سازماني به فضاي ابر و بهره‌گيري از خدمات ابري (Cloud Services) را تسهيل مي‌کند.

هم‌چنين اين شرکت رسماً اعلام کرده است که براي بهينه‌سازي امنيت مراکزي که از سيستم‌عامل ابري مايکروسافت استفاده مي‌کنند و يا به هر نحو اطلاعات خود را در فضاي ابري اين شرکت ذخيره مي‌کنند،‌ نرم‌افزار Panda Cloud Office Protection را به‌عنوان يک مکمل امنيتي براي نسل جديد سيستم‌هاي عامل خود يعني Windows Azure برگزيده است.

"Panda Cloud Office Protection" يک نرم‌افزار امنيتي مبتني بر ابر، براي حفاظت کامل از سرورها و رايانه‌هاي سازماني است که امروزه به شدت در معرض حملات هدفدار، نفوذهاي غيرمجاز و آلودگي‌هاي ويروسي هستند.

مديران شبکه با استفاده از اين نرم‌افزار مي‌توانند به صورت کاملاً خودکار و از دوردست،‌ در هر زمان، از هر نقطه از جهان و تنها از طريق يک کنسول مديريتي تحت وب،‌ امنيت شبکه تحت نظارت خود را مديريت کنند.

نسل تازه سيستم‌هاي عامل مبتني بر ابر مايکروسافت (Windows Azure) به سازمان‌ها، شرکت‌ها و حتي شرکاي تجاري خود امکان مي‌دهد تا زمان و سرجمع هزينه‌هاي مورد نياز براي توزيع و بکارگيري نرم‌افزارهاي کاربردي تحت شبکه را کاهش و سرعت عمليات‌هاي اجرايي و بازده سازماني خود را به طرز محسوسي افزايش دهند.
 
کد مطلب: 21406
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام