۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۸

نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی در صدر بازار راهکارهای کسب و کار

ایتنا- برآوردهای گارتنر نشان می‌دهد بازار نرم‌افزارهای کسب‌وکار در مقایسه با سال گذشته میلادی حدود ۴.۵ درصد رشد را تجربه خواهد کرد.
نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی در صدر بازار راهکارهای کسب و کار


شرکت گارتنر با انتشار گزارشی به پیش‌بینی بازار راهکارهای کسب‌وکار در سال جاری میلادی پرداخته است. گارتنر پیش‌بینی کرده است که درآمدهای حاصل از فروش نرم‌افزارهای کسب‌وکار تا پایان سال ۲۰۱۲ به بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار برسد.

 
به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از  enterpriseappstoday، برآوردهای گارتنر نشان می‌دهد بازار نرم‌افزارهای کسب‌وکار در مقایسه با سال گذشته میلادی حدود ۴.۵ درصد رشد را تجربه خواهد کرد.

درآمد حاصل از فروش این نرم‌افزار‌ها در سال گذشته میلادی ۱۱۵.۲ میلیارد دلار بوده است که پیش‌بینی می‌شود امسال به ۱۲۰.۴ میلیارد دلار برسد.

بر اساس این گزارش، نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) در سال جاری جایگاه بر‌تر راهکارهای کسب‌وکار را از آن خود کرده است. گارتنر پیش‌بینی کرده‌است که این نرم‌افزار‌ها در سال جاری ۲۴.۹ میلیارد دلار درآمد تولید کنند.

جایگاه دوم این بازار به نرم‌افزارهای مربوط به بازدهی اختصاص دارد که انتظار می‌رود بیش از ۱۶ میلیارد دلار درآمد تولید کند.

موسسه گارتنر در گزارش خود وضعیت نرم‌افزارهای مبتنی بر فناوری‌پردازی ابری را نیز مورد بررسی قرار داده است.

برآورد‌ها حاکی از این است که استفاده از خدمات و نرم‌افزارهای مبتنی بر پردازش ابری همچنان در حال رشد است و در چند سال آینده نیز رشد با ثبات خود را حفظ خواهد کرد.

پیش‌بینی گارتنر نشان می‌دهد تا سال ۲۰۱۵ حدود ۱۶ درصد از راهکارهای کسب‌وکار مبتنی بر فناوری پردازش ابری خواهد بود. 

این در حالی است که سهم این فناوری‌ها از بازار راهکارهای کسب و کار در سال ۲۰۱۱ فقط ۱۱ درصد بود.
 
کد مطلب: 22820
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام